اتوبار شاهین شمالی در غرب تهران آماده ارائه خدمات اسباب کشی است:

چرا باید خدمات اسباب‌کشی خود را به یک شرکت معتبر بسپاریم؟ این سوالی است که برای تمامی مشتریان ما پیش می‌آید شما با انتخاب یک شرکت معتبر می‌توانید در روند اسباب‌کشی خود سرعت بیشتری ایجاد کنید اتوبار شاهین شمالی برای شما دوستان عزیز با ارسال تیم‌های بسته‌بندی و تیم‌های چیدمان و همچنین افراد مجرب و کاردان مراحل اسباب‌کشی را با سرعت بیشتری انجام می‌دهد. شما می‌توانید تمامی خدمات باربری و اسباب‌کشی خود را با تخفیف‌های ویژه‌ای که این مجموعه برای مشتریان خود در نظر گرفته‌ است انجام دهید. انتخاب یک شرکت باربری در روند اسباب‌کشی شما تاثیر بسزایی دارد زیرا دیگر لازم نیست خودتان به‌تنهایی این کارها را انجام دهید و ساعت‌ها زمان، و هزینه‌های مختلفی را بابت اسباب‌کشی انجام دهید. بلکه با پرداخت یک هزینه مناسب که شامل تخفیف‌های ۴۵% این مجموعه می‌شود می‌توانید تمامی مراحل اسباب‌کشی خود را با استفاده از کادری مجرب و همچنین تجهیزاتی مجهز و افراد کاردان انجام دهید.

۴.۸/۵ - (۳۰ امتیاز)

اتوبار شاهین شمالی

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ 

ما در کنار شما هستیم تا تمامی لوازم منزل لوازم، ادارات، لوازم سنگین و جابه‌جایی‌های برون‌شهری و بین‌شهری را برای شما مشتریان عزیز انجام دهیم. اتوبار شاهین شمالی در ایام تعطیل نیزمشغول فعالیت است پس با خیال راحت می‌توانید هر روز در تقویم هر روز در تقویم را که قصد انجام اسباب‌کشی و باربری دارید خدمات خود را از اتوبار شاهین شمالی دریافت کنید. و خدمات باربری و اسباب‌کشی حرفه ای این شرکت بهره‌مند شوید.

استفاده از چه تجهیزاتی در بسته بندی ضروری است؟

شما عزیزان می‌توانید دسترسی‌های مختلف به مجموعه بارسنتر داشته باشید که راحت‌ترین دسترسی و تماس تلفنی است تنها با یک تماس تلفنی می‌توانید روز موردنظر را رزرو نمایید. اتوبار شاهین شمالی نکاتی را بابت اسباب‌کشی به شما عزیزان گوشزد می‌کند که اگر قصد انجام مراحل اسباب‌کشی به‌تنهایی را داشتید با رعایت این نکات یک اسباب‌کشی بی‌دغدغه و بی‌دردسر را تجربه کنید. شما دوستان عزیز می‌توانید هنگام جابجایی وسایل خود لوازم شکستنی را از دیگر لوازم جدا کنید. زیرا لوازم شکستنی حساس هستند و باید با دقت بیشتری جابجا شود. به‌همین خاطر باید آن‌ها را مورد بسته‌بندی قرار دهید و حواستان باشد که در حین جابه‌جایی با دقت بیشتری حمل‌ و نقل شود ما برای راحتی کار شما دوستان عزیز از نایلون‌های حباب دار استفاده می‌کنیم. این نایلون‌ها دارای مقاومت بالا هستند و بار را در برابر صدمه دیدن محافظ نگه می‌دارند. شما می‌توانید با انتخاب اتوبار شاهین شمالی از نایلون‌های حباب دار و سلفون‌ها بهره‌مند شوید. تجهیزاتی که در بسته‌بندی برای شما دوستان عزیز در نظر گرفته‌ایم بسیار متنوع و زیاد است اما نایلون‌های حباب دار کاربرد زیادی در اسباب‌کشی دارند زیرا این نایلون‌ها با به‌صورت ضربه‌گیر عمل می‌کنند و بار شما را در برابر آسیب دیدم و صدمه دیدن محافظ نگه می‌دارند. به‌همین خاطر تیم بسته‌بندی اتوبار شاهین شمالی برای بسته‌بندی لوازم شما از نایلون‌های حباب دار استفاده می‌کنند. حتی برای جلوگیری از آلوده شدن لوازم منزل یا لباس‌های شما از سلفون‌ها نیز استفاده می‌کنیم. سلفون‌ها کاربرد زیادی در اسباب‌کشی دارند مثلاً وقتی قرار است مبلمان شما را بسته‌بندی کنیم از سلفون‌ها استفاده می‌کنیم و تمامی پارچه مبلمان را برای شما سلفون پیچ خواهیم کرد. تا خیالمان راحت باشد تا در حین اسباب‌کشی به پارچه مبلمان شما صدمه‌ای وارد نمی‌شود و کثیف نمی‌شوند پس سلفون‌ها نقش مهمی دارند.

ارائه کارتن‌های مقاوم در اسباب کشی با اتوبار شاهین شمالی:

نوبت به مقواها و جعبه‌های چند لایه می‌رسد شرکت بار سنتر با استفاده از کارتن‌های چند لایه مقاوم خیال شمارا آسوده می‌کند که اسباب‌کشی را با ایمنی کامل انجام می‌دهیم. کارتن‌ها در اسباب‌کشی‌ها نقش بسزایی دارند قبل‌ها اسباب‌کشی ها که به‌صورت سنتی انجام می‌شد باید ساعت‌ها به‌دنبال کارتن‌های اسباب‌کشی در سوپرمارکت‌های محل بودیم اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی شرکت اتوبار شاهین شمالی برای شما کارتن‌های چند لایه را در نظر گرفته‌ است که دارای مقاومت بالا است. این کارتون‌ها با مقاومت بالایی که در اختیار دارند قادر هستند که تمامی لوازم منزل شما را حمل کنند. ما برای اطمینان بیشتر از چسب‌های نواری پهن استفاده می‌کنیم لوازم را در سلفون‌ها و نایلون‌ها می‌پیچیم در کارتن‌های چندلایه قرار می‌دهیم و چسب‌های نواری را در روی کارتن‌ها می‌پیچیم تا خیالمان راحت باشد در حین جابه‌جایی صدمه به آن‌ها وارد نمی‌شود. شما می‌توانید با استفاده از کارتن‌های چند لایه خدمات باربری و اسباب‌کشی خود را از اتوبار شاهین شمالی با ایمنی کامل دریافت نمایید. زیرا کارتون‌ها نقش بسیار مهمی در جابجایی وسایل شما دارند به‌همین خاطر ما از دو نوع کارتن استفاده می‌کنیم:

  • کارتن‌های چند لایه مقاوم
  • کارتن‌های رگال دار

کارتن‌های رگال دار مخصوص جمع‌آوری لباس‌ها هستند و دارای چوب‌لباسی هستند تا بتوانیم  لباس شما را از این کارتون‌ها آویزان کنیم و خیالمان راحت باشد تا این لباس‌ها در حین جابه‌جایی کثیف و یا صدمه نمی‌بینند. پس به‌همین خاطر با استفاده از کارتون‌های رگال دار با امنیت بیشتر لباس‌های شما را جابجا خواهیم کرد. نگران بسته‌بندی رختخواب خود نباشید زیرا ما با استفاده از ساک و بقچه‌ها برای شما حتی رختخواب‌ها را نیز بسته‌بندی می‌کنیم. خیالتان راحت باشد هیچ وسیله‌ای بدون بسته‌بندی شدن از منزل شما خارج نمی‌شود و اتوبار شاهین شمالی برای شما بسته‌بندی لوازم منزل را انجام می‌دهد.

بسته بندی  و تجهیزات را به صورت مجزا برای مشتریان ارسال می‌کنیم:

بسته‌بندی باید به‌صورت تخصصی انجام شود به‌همین خاطر تجهیزاتی که در بسته‌بندی مورد استفاده قرار می‌گیرد بسیار مهم هستند باید سعی کنید از تجهیزاتی استفاده کنید که لوازم شما را ایمن نگه می‌دارد. اما اگر قرار است خودتان به‌تنهایی خدمات اسباب‌کشی را انجام دهید پیدا کردن این تجهیزات ممکن است برای شما کار سختی باشد اما جای هیچ نگرانی نیست زیرا اتوبار شاهین شمالی برای شما این تجهیزات را به‌صورت جداگانه ارسال خواهدکرد که سفارش تجهیزات بسته‌بندی که تیم بار سنتر برای مشتریان خود در نظر گرفته‌ است به‌راحتی می‌توانید از خدمات و تجهیزات نوین و تکنولوژی‌ها و پیشرفته‌ترین تجهیزات برخوردار شوید.

ما در کنار شما دوستان عزیز هستیم تا تمامی لوازم منزل شما را بسته‌بندی کنیم و به مقصد موردنظر ارسال کنیم. نگران صدمه دیدن به وسایلتان نباشید زیرا با استفاده از این تجهیزات خیالتان راحت باشد که خدمات اسباب‌کشی و باربری شما عزیزان با ایمنی کامل انجام می‌شود.

زیرا ما در برابر تک به تکه وسایل شما مسئول هستیم و وظیفه ما این است که وسایل شما سالم به مقصد موردنظر ارسال شود. پس باید تمامی تلاش خود را بکنیم که بدون کوچک‌ترین ضربه‌ای به وسایلتان  وارد شود به مقصد موردنظر ارسال شود. کارگران ما با دلسوزی تمام وسایل را برای شما دوستان عزیز در ماشین‌های اتوبار شاهین شمالی چیدمان می‌کنند تا ضربه‌ای نبینند.

رزرو آنلاین خدمات باربری و اسباب کشی اتوبار شاهین شمالی:

یکی دیگر از ویژگی‌های مهمی که شرکت بار سنتر برای مشتریان خود قرار داده‌ است دسترسی آسان به خدمات است ما برای شما دسترسی را به شعبه‌های فعال بار سنتر آسان کرده‌ایم و شما می‌توانید نزدیک‌ترین باربری و یا اتوبار در محل زندگی خود را تنها با یک تماس تلفنی از تیم حرفه‌ای بار سنتر دریافت نمایید. اتوبار شاهین شمالی که در غرب تهران قرار دارد برای عزیزانی که در این محدوده زندگی می‌کنند تنها با یک تماس تلفنی و یا رزرو آنلاین خدمات باربری و اسباب‌کشی را انجام می‌دهد. شما می‌توانید اگر در شرق و جنوب، مرکز و شمال تهران زندگی می‌کنیم به سایر شعبه‌های بارسنتر نیز دسترسی داشته باشید. ما هم روزه به‌صورت بیست و چهار ساعت هفته مشغول فعالیت هستیم و شما می‌توانید تنها با یک تماس تلفنی خدمات باربری و اسباب‌کشی خود را همراه با پرسنل مجهز و تجهیزاتی مدرن از تیم حرفه‌ای بار سنتر دریافت نمایید. اتوبار شاهین شمالی برای شما دوستان عزیز تخفیف‌های ویژه ۴۵% را در نظر گرفته تا هزینه‌های باربری را کاهش دهد. با انتخاب این اتوبار شما می‌توانید تمامی خدمات باربری و اسباب‌کشی را از تهران به هر شهر مقطع موردنظر دریافت نمایید. شعبه‌های دیگر که بار سنتر برایتان در نظر گرفته‌ است با رزرو آنلاین و تماس تلفنی قابل آن دسترسی است مثل:

فقط کافی‌ست با مشاوران ما تماس بگیرید تا بتوانید در هر کجا تهران که زندگی می‌کنید نزدیک‌ترین باربری و اتوبار به محل زندگی خود را انتخاب کنید. و در روز تعیین‌شده در کنار شما دوستان عزیز قرار می‌گیریم تا اسباب‌کشی را با استفاده از یک برنامه‌ریزی خاص و دقیق و با نظم برای شما دوستان عزیز انجام دهیم منتظر تماس شما به‌صورت بیست و چهار ساعت هستیم.

 

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس اتوبار شاهین شمالی بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات اتوبار شاهین شمالی استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس اتوبار شاهین شمالی کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس. مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند