خدمات شرکت اتوبار سیمون بلیوار برای مشتریان بارسنتر:

با سپردن کارهایتان به شرکت باربری و اسباب‌کشی می‌توانید از دغدغه‌ها و استرس‌های اسباب‌کشی دور بمانید شما می‌توانید با اطمینان به یک شرکت معتبر تمامی خدمات اسباب‌کشی و باربری را با قیمتی مناسب و کیفیت بالا از تیم حرفه‌ای اتوبار سیمون بلیوار دریافت نمایید. ما برای شما عزیزان خدمات ویژه‌ای را در نظر گرفته‌ایم که شما می‌توانید با اطمینان به این شرکت تمامی بار خود را به هرکجای دنیا که می‌خواهید انتقال دهید. خدمات این شرکت برای مشتریان خود در نظر گرفته‌ است شامل:

  • بسته‌بندی
  • چیدمان
  • باربری
  • جابجایی و حمل‌ونقل لوازم سنگین

است شما می‌توانید جهت رزرو خدمات اسباب‌کشی و باربری با یکی از شماره‌هایی که در بالای صفحه درج‌شده است تماس بگیرید و نوبت خود را توسط تیم حرفه‌ای اتوبار سیمون بلیوار رزرو نمایید.

۵/۵ - (۳۰ امتیاز)

اتوبار سیمون بلیوار

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ 

با انتخاب بارسنتر می‌توانید از خدمات ویژه بهره‌مند شوید:

ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن با ارسال نیروهای حرفه‌ای و مجرب برای شما صفر تا صد مراحل اسباب‌کشی و باربری را انجام خواهیم داد. همین الان تلفن را بردارید و نوبت خود را توسط مشاوران ما رزرو نمایید. آن‌ها برای شما دوستان عزیز تمامی مراحل اسباب‌کشی را از صفر تا صد انجام می‌دهند لازم نیست شما کوچک‌ترین نگرانی بابت حمل‌ و نقل و جابجایی لوازم خود داشته باشید زیرا با سپردن کار به افراد کاردان و ماهر خیالتان راحت باشد که این کار به‌درستی برای شما دوستان عزیز انجام می‌شود. با اطمینان به شرکت بار سنتر می‌توانید مشتری ثابت این مجموعه بمانید و از خدمات این مجموعه بهره‌مند شوید. برای تمامی افرادی که قصد انجام خدمات باربری و اسباب‌کشی را دارند بسیار مهم است که شرکتی را انتخاب کنند که دارای خدمات متنوع و مجهز باشد. اتوبار سیمون بلیوار برای شما با ارائه بهترین خدمات اسباب‌کشی و باربری این اطمینان را می‌دهد که بار شما به‌سلامت کامل به مقصد مورد نظر ارسال خواهد شد زیرا از کارمندان و پرسنل که در این مجموعه استخدام کرده‌ است تا به شما عزیزان خدمت‌رسانی کنند بسیار مطمئن است. به‌همین خاطر به شما این تضمین را می‌دهد که بار شما به‌صورت حرفه‌ای و بدون کوچک‌ترین مشکلی به مقصد موردنظر ارسال شود. خدماتی که اتوبار سیمون بلیوار برای شما مشتریان عزیز ارائه می‌دهد شامل موارد زیر است:

  1. پشتیبانی بیست و چهار ساعت
  2. رزرو آنلاین
  3. ارسال رانندگان حرفه‌ای
  4. ماشین‌های باربری مجهز و عایق‌بندی شده
  5. ارسال کارگر خالی
  6. نصب و راه‌اندازی لوازم الکترونیکی
  7. تیم بسته‌بندی
  8. تیم‌های چیدمان
  9. خدمات vip اسباب‌کشی
  10. پرسنل خوش‌برخورد
  11. بیمه‌نامه و بارنامه دولتی

این تنها بخشی از خدماتی است که اتوبار سیمون بلیوار برای مشتریان خود در نظر گرفته‌ است. جهت اطلاعات بیشتر شما می‌توانید به یکی از شماره‌هایی که در بالای صفحه درج‌شده است تماس بگیرید تا مشاوران ما شما را به نزدیک‌ترین شعبه باربری در محل زندگی خود متصل کنند و بتوانید به‌راحتی از این خدمات بهره‌مند شوید.

نزدیک‌ترین شعبه به محل زندگی خود را انتخاب کنید:

دیگر لازم نیست در ترافیک و شلوغی‌های روزمره ساعت‌ها وقت خود را هدر دهید بلکه ما با رزرو آنلاین و تماس تلفنی برای شما این کار را راحت کرده ایم. به صورت شبانه روز می‌توانید به نزدیک‌ترین باربری و اتوبارهایی که بارسنتر در سطح تهران برای شما قرار داده است دسترسی داشته باشید. ما برای شما در سرتاسر تهران شعبه‌های مختلف فعال را قرار داده‌ایم که انجام خدمات اسباب‌کشی به‌راحتی از ما دریافت نمایید به شما عزیزان می‌توانید در هر منطقه‌ای از تهران که زندگی می‌کنید نزدیک‌ترین باربری به محل زندگی خود را تنها با یک تماس تلفنی انتخاب نمایید. مدیریت مجموعه بار سنتر برای راحتی کار مشتریان شعبه‌های فعال را قرار داده‌ است که این شعبه‌ها همگی آماده انجام خدمات اسباب‌کشی و باربری و بسته‌بندی و همچنین چیدمان برای شما عزیزان است. در غرب تهران شعبه‌های زیر آماده خدمت‌دهی به شما عزیزان هستند.

هدف ما جلب رضایت شما مشتریان است به‌همین خاطر با سرویس‌دهی بالا و نیروهای مجهز و همچنین ارائه ناوگان‌های مجهز برای شما دوستان عزیز و انتخاب بهترین ماشین‌های باربری، خدمات اسباب‌کشی و باربری را انجام خواهیم داد.

ماشین‌های اتوبار سیمون بلیوار چه ویژگی‌هایی دارند؟

برای انجام اسباب‌کشی احتیاج به یک ماشین مناسب دارید باربری بار سنتر برای راحتی کار مشتریان تمامی ماشین‌های مجهز باربری را در اختیار آن‌ها قرار داده‌ است تا با خیال راحت خدمات باربری و اسباب‌کشی را از تیم حرفه‌ای اتوبار سیمون بلیوار دریافت نمایند. ماشین‌هایی که در این مجموعه برای مشتریان خود قرار داده‌ایم بسیار متنوع هستند و استاندارد هستند و شما می‌توانید با توجه به نوع اسباب‌کشی و حجم بار خود ماشین موردنظر را برای انجام خدمات باربری و اسباب‌کشی انتخاب کنید. ما به شما راهنمایی‌های لازم را بازگو می‌کنیم تا با خیال راحت بدون هیچ دغدغه‌ای ماشین موردنظر خود را پیدا کنید. نگران نباشید شما می‌توانید با انتخاب ماشین مورد نظر خود با خیال راحت بدون هیچ دغدغه و با پرداخت هزینه‌ای مناسب بار از تهران به هر شهری که می‌خواهید جابه‌جا کنید. نگران رانندگی در طول شبانه‌روز نباشید زیرا رانندگان ما مسلط به جاده‌ها هستند و بارها در تمامی راه‌ها و مسیرهای مختلف برای مشتریان مجموعه بار سنتر خدمات جابجایی را انجام داده‌اند.

شما می‌توانید با انتخاب نوع ماشین باربری خود تمامی لوازم منزل را از تهران به هر شهرستانی که می‌خواهید ارسال کنید.

به‌همین خاطر ما برای این‌که انتخاب نوع ماشین ممکن است برای شما کار سختی باشد شما را در انتخاب ماشین باربری راهنمایی خواهیم کرد. مشاوران و کارشناسان ما به شما کمک می‌کنند که نوع ماشین باربری خود را با توجه به حجم بار، نوع بار و مسافتی که قرار است توسط ماشین‌های باربری طی شوند انتخاب کنید. ما در این راستا در کنار شما دوستان عزیز هستیم تا براحتی تمامی مراحل اسباب‌کشی و باربری خود را به‌ آسانی انجام دهید. چیدمان و بسته‌بندی وسایل یکی از دغدغه‌های مهم مشتریان است اما جای نگرانی نیست شما با انتخاب اتوبار سیمون بلیوار خیالتان راحت باشد که ما کارهای بسته‌بندی و چیدمان تمامی لوازم منزل شما را انجام می‌دهیم. اولین هدفی که در اسباب‌کشی‌ها قابل اهمیت است بسته‌بندی لوازم است بسته‌بندی لوازم شما باید به طوری باشد که لوازم شما بدون هیچ صدمه ای به مقصد موردنظر ارسال شود و  خیالتان راحت باشد وسایل شما در حین جابه‌جایی صدمه‌ای نمی‌بینند. ما برای اطمینان کار از تجهیزات مدرنی استفاده می‌کنیم که ایمنی وسایل شما را بالا ببرد این تجهیزات شامل:

  • کارتن‌های چند لایه مقاوم
  • چسب‌های نواری
  • سلفون‌ها و نایلون‌های حباب دار
  • وکیوم‌ها
  • بابل رپ‌ها

اتوبار سیمون بلیوار با تجهیزات مدرن جهت جا به جایی لوازم سنگین:

با استفاده از این تجهیزات خیالتان راحت باشد که وسایل شما به‌صورت ایمن و امن بسته‌بندی می‌شود به‌طوری‌که حتی در مسافت‌های طولانی در ماشین‌های باربری اتوبار سیمون بلیوار مشکلی برای بار شما پیش نمی‌آید و یا صدمه به آن‌ها وارد نمی‌شود. زیرا تمامی ماشین‌های این باربری استفاده می‌کند عایق‌بندی و کف‌پوش شده هستند پس با خیال راحت می‌توانید بار را جابه‌جا کنید. همچنین چیدمان اثاثیه منزل را برای شما دوستان عزیز در مقصد موردنظر انجام می‌دهیم حمل‌ و نقل لوازم سنگین خود را به اتوبار سیمون بلیوار بسپارید تا برای شما دوستان عزیز تمامی وسایل منزل را در جای مورد علاقه شما قرار دهیم. ما برای شما چیدمان و جابجایی لوازم منزل را نیز انجام می‌دهیم. باز کردن جعبه‌های بسته‌بندی‌شده را به ما بسپارید تیم چیدمان اتوبار سیمون بلیوار برای شما دوستان عزیز تمامی وسایل را در جای موردنظر قرار می‌دهند همچنین حمل‌ونقل لوازم سنگین و با استفاده از چرخ‌های پایدار انجام می‌دهند و جابه‌جایی لوازم سنگین را با استفاده از تجهیزاتی که در اختیار داریم بدون کوچک‌ترین صدمه به وسایل شما برسد یا کوچک‌ترین صدمه‌ای به کارگران ما وارد شود وسایل سنگین را برای شما دوستان عزیز با استفاده از چرخ‌های پایدار جابجا خواهیم کرد. شما می‌توانید با انتخاب تیم چیدمان تمامی لوازم منزل جدید خود را به‌صورت مرتب با نظم خاص از ما تحویل بگیرید. اتوبار سیمون بلیوار در خدمت شما به‌صورت بیست و چهار ساعته آماده ارائه خدمات با تخفیف‌های ۴۵% است همین الان تلفن را بردارید و نوبت خود را توسط کارشناسان تیم حرفه بار سنتر رزرو نمایید تا در روز اسباب‌کشی در منزل‌های شما حضور پیدا کنیم و خدمات باربری و اسباب‌کشی را برای شما با تخفیف‌های ویژه و کیفیت بالای کار انجام دهیم. جهت تماس و هماهنگی‌های لازم می‌توانید با ما در هر ساعت از شبانه روز در ارتباط باشید.

 

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس اتوبار سیمون بلیوار بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات اتوبار سیمون بلیوار استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس اتوبار سیمون بلیوار کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس. مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند