باربری و اتوبار در ساقدوش به شکل حرفه‌ای:

۵/۵ - (۲۲ امتیاز)

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و افزایش سطح آگاهی مردم، هر کسی به دنبال یک شرکت حمل و نقل بار معتبر است. شرکت باربری و اتوبار در ساقدوش به عنوان یکی از برترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات باربری در تهران و سرویس‌های باربری در محدوده شمال شرقی تهران است و حمل و نقل وسایل را به تمام نقاط ایران انجام می‌دهند. کارکنان اتوبار ساقدوش به صورت شبانه روزی و هفت روز هفته آماده ارائه خدمات باربری و اتوبار در این منطقه است و انتخاب این شرکت باربری با داشتن سابقه درخشان در حوزه حمل و نقل می‌تواند جزء بهترین انتخاب‌های شما باشد.

از حمل اسباب سنگین گرفته تا حمل لوازم سبک، شرکت باربری و اتوبار در ساقدوش با استفاده از کادر حرفه ای و با تجربه و بهره‌گیری از خودروهای باربری ایمن، حمل و نقل راحت و بدون دردسری را برای شما به ارمغان خواهد آورد. قیمت‌ها و هزینه‌های دریافتی تماماً زیر نظر اتحادیه باربری و معقول هستند. این شرکت در شمال و شمال شرقی استان فعالیت می‌کند و شامل سرویس‌های تخصصی اسباب کشی است و همواره در تلاش برای ارتقا سطح کیفیت خدمات خود بوده است، تمامی تلاش ما کسب رضایت مشتری است و به همین خاطر هزینه‌های دریافتی را با حفظ کیفیت، کاهش داده ایم و تخفیف‌های ویژه ای را برای شما در نظر گرفته ایم.

شرکت‌های باربری با هدف تسریع و ساده سازی امور اسباب کشی و جابه جایی بار شروع به فعالیت می‌کنند. مهم نیست قصد انتقال چه وسیله ای را دارید، اتوبار در ساقدوش کلیه کالاهای شما را جا به جا خواهد کرد. این فرایند می‌تواند شامل اجناس سنگین و سبک متنوعی از جمله: حمل و نقل میوه، حمل و نقل مصالح ساختمانی، جابه جایی لوازم یک اداره و یا حمل محصولات یک فروشگاه باشد. پس با اطمینان کامل تمامی مراحل بسته بندی و انتقال لوازم مورد نظر خود از صفر تا صد را به باربری و اتوبار ساقدوش در تهران بسپارید و نگرانی بابت حمل و سالم رسیدن آن‌ها نداشته باشید.

خدمات بسته بندی و چیدمان اصولی:

اتوبار بارسنتر یکی از بهترین شرکت‌های باربری در سطح شهر است که بهترین کیفیت خدمات باربری و بسته بندی کالاها را به مشتریان ارائه می‌دهد. برای بسته بندی اجناس و لوازم شما نیروی کار خوش برخورد و آموزش دیده ارسال می‌شود که در حوزه حمل اثاثیه متخصص هستند و با تجربه بالایی که دارند به صورتی حرفه ای پروسه اثاث کشی را انجام می‌دهند. پرسنل اتوبار در ساقدوش خدمات ویژه ای را به مشتریان خود ارائه می‌دهند، از جمله:

  • پشتیبانی شبانه روزی مشاوران
  • ارسال نیروی کار خانم و آقا به انتخاب شما
  • استفاده از کارتن‌های محکم و با دوام بسته بندی
  • نیروی مجرب و کارکشته
  • چیدمان وسایل در مقصد مورد نظر
  • راه اندازی وسایل الکترونیکی شما در محل
  • استفاده از تجهیزات مدرن بسته بندی
  • قرار دادن ضربه گیرها و نایلون‌های حباب دار مابین وسایل شکستنی
  • استفاده از کارتن‌های رگال دار برای حمل لباس و پوشاک
  • استفاده از کارتن‌های سه لایه و پنج لایه
  • سلفون یا استرچ رپ برای بسته بندی مبلمان

 

همچنین علاوه بر کلیه خدمات ذکر شده، اجناس با ارزش شما در وسایل نقلیه مسقف و استاندارد قرار می‌گیرند و وسیله نقلیه با توجه به حجم و اندازه و مسیر مورد نظر انتخاب می‌شود. رانندگان اتوبار ساقدوش با رعایت نکات ایمنی و تسلط و آشنایی کامل با مسیرهای داخل و برون شهری وسایل شما را به سریع‌ترین شکل ممکن و ایمنی کامل انتقال می‌دهند. تمامی خودروها به صورت روزانه معاینه فنی می‌شوند و موکت کاری شده اند تا مطمئن باشیم هیچ مشکلی در هنگام عملیات اسباب کشی به وجود نیاید و صدمه ای به اجناس وارد نشود.

در نهایت با انتخاب شرکت باربری بارسنتر می‌توانید با آرامش خاطر کامل اسباب کشی راحتی را تجربه کنید. چرا که علاوه بر سرویس‌های ارائه شده و حمل بار مطمئن و استفاده از تجهیزات به روز برای مشتریان، به کلیه وسایل شما بیمه باربری تعلق خواهد گرفت. بدین ترتیب در صورت ایجاد حوادث ناگهانی و آسیب رسیدن به وسایل شما، شرکت بیمه گذار موظف می‌شود تا کلیه خسارات و هزینه‌ها را جبران کند تا مشتریان گرانقد ضرر و زیانی نبینند.

منطقه ساقدوش و حمل اسباب و اثاثیه در این ناحیه:

خیابان ساقدوش تهران در منطقه ۴ شهرداری تهران قرار دارد. برخی به آن، خیابان ساقدوش پاسداران نیز می‌گویند، شاید علت اصلی آن است که پاسداران معروف‌ترین خیابان این ناجیه است. خیابان‌های بوستان، گلستان، جعفری، توحیدی، بنی فاطمه، شاهین، گلگون، یاس، وحدت و فرید برخی از کوچه‌ها و خیابان‌های این منطقه هستند. محدوده محله ساقدوش استان تهران شامل خیابان گلستان پنجم در شمال، بزرگراه زین الدین در جنوب، بزرگراه صیاد شیرازی در غرب و بلوار پناهی نیا و امیرنیا در شرق می‌شود.

باغ هروی یا عمارت عین الدوله از بناهای شاخص محله است که در ۴ تیر ۱۳۷۷ در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسید. این بنای تاریخی در سال ۱۳۷۶ با توافق مالک در اختیار شهرداری قرار گرفت و به گردشگاه تبدیل شد. بوستان (صدف) نیز بخشی از باغ بصیرالدوله بوده که ویژگی باغ ایرانی را دارد و فضای هندسی ملایم و منظم آن دلیل بر این مدعاست. این محله دارای چند مرکز خرید بوده که از شاخص‌ترین آن‌ها می‌توان به پاساژ گلستان اشاره کرد.

به لحاظ دسترسی به سایر نقاط تهران، محله ساقدوش وضعیت به نسبتا خوبی دارد. خیابان ساقدوش در جنوب به بزرگراه‌های زین الدین و صیاد شیرازی متصل می‌شود که برای تردد خودرو شخصی بسیار عالی است. نزدیک‌ترین پارک منطقه پارک هروی است که در میدان هروی قرار دارد. دانشگاه آزاد واحد تهران شمال نیز در خیابان ساقدوش قرار دارد. بازار میوه و تره بار هروی، بازاری مناسب برای خرید تره بار اهالی محله ساقدوش است.

برای حمل و انتقال وسایل خود در نواحی ساقدوش به هر نقطه ای از کشور فقط کافی است با شماره‌های تماس شرکت تماس گرفته و توضیحات لازم را از کارشناسان اتوبار و باربری بارسنتر دریافت نمایید. مشاوران ما به صورت ۲۴ ساعته اماده پاسخگویی به کلیه سوالات شما هستند. همچنین برای راحتی کار می‌توانید از قسمت رزرو آنلاین وبسایت با با مشخص کردن مبدا و مقصد، خدمات و سرویس‌های مورد نظر خود را ثبت و دریافت نمایید.

 

اتوبار در ساقدوش

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

 

ما در روز اسباب کشی در کنارتان هستیم تا خدمات را برایتان ارائه دهیم بسته بندی لوازم منزل، احتیاج به تیم حرفه‌ای بسته‌بندی متخصص دارد بار سنتر با ارسال تیم متخصص در امور بسته بندی به شما این اطمینان را می‌دهد که جابجایی و باربری برای شما عزیزان به راحتی انجام شود. حمل بار به شهرستان نیز در بار سنتر انجام می‌شود و شما می‌توانید تمامی خدمات اسباب کشی و باربری خود را با روش‌های نوین و حرفه‌ای از ما دریافت نمایید.

اطلاعات تکمیلی در ارتباط با خدمات شرکت باربری بارسنتر


 

پاسخ به برخی از پرسش‌های متداول کاربران

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل منزل توسط باربری و اتوبار در ساقدوش انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و همچنین چیدمان لوازم، در محل مورد نظر شما و توسط پرسنل فنی شرکت انجام می‌شوند.

به چه روشی می‌توانم از خدمات اتوبار در ساقدوش استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

تنها کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، بدین ترتیب کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا باربری ساقدوش مورد اطمینان است؟

این شعبه باربری زیر نظر شرکت اتوبار بارسنتر فعالیت می‌کند و می‌توانید با خیال راحت به آن اعتماد کنید.

در چه نقاطی از کشور سرویس دهی دارید؟

شرکت بارسنتر در کلیه نقاط کشور شعبه‌های مختلفی را تاسیس کرده و این قابلیت را دارد که اجناس شما را به هر نقطه ای از ایران منتقل کند.