اتوبار جهان آرا با ارائه تیم تخصصی و کاربلد:

اتوبار جهان آرا  در کنار شما. دیگر لازم نیست به‌تنهایی خودتان خدمات اسباب‌کشی را انجام دهید یا ساعت‌ها به‌دنبال کارتن‌ها از سوپرمارکت‌ها برای حمل‌ونقل لوازم و اسباب و اثاثیه خود باشید بلکه با سپردن کار به افراد کاردان و کاربلد می‌توانید تمامی خدمات اسباب‌کشی را انجام دهید. شما با انتخاب کردن اتوبار جهان ‌آرا می‌توانید از صفر تا صد خدمات اسباب‌کشی خود را به ما بسپارید ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن این کار را برای شما دوستان عزیز انجام می‌دهیم.

۴.۸/۵ - (۲۵ امتیاز)

اتوبار جهان آرا

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ 

شما می‌توانید با انتخاب و اتوبار جهان‌ آرا تمامی لوازم خود را از تهران به هر مقصدی که بخواهید انتقال دهید و همچنین باربری بار سنتر با در نظر گرفتن یک تیم حرفه‌ای و کاربلد از صفر تا صد اسباب‌کشی را برای شما دوستان عزیز انجام می‌دهد.

خدمات اسباب کشی را به تیم حرفه ای بسپارید:

اتوبار جهان آرا برای شما بسته‌بندی، چیدمان، جابه‌جایی، را انجام خواهیم داد شما می‌توانید با انتخاب و اتوبار جهان ‌آرا از تمامی خدمات اسباب‌کشی بهره‌مند شوید. ما این خدمات را برای شما دوستان عزیز با تخفیف‌های ۴۵% در نظر گرفته‌ایم شما می‌توانید در هر کجای تهران که قرار دارید تنها با یک تماس تلفنی از اتوبار جهان‌آرا بهرمند شوید. این خدمات شامل:

  1. ارائه پرسنل خوش‌برخورد و خوش‌رفتار
  2. ارائه بیمه‌نامه و بارنامه
  3. ارسال تیم‌های بسته‌بندی و چیدمان
  4. استفاده از کارگران نیرومند و ماهر
  5. استفاده از تجهیزات مدرن بسته‌بندی
  6. استفاده از ماشین‌های اسباب‌کشی

شما می‌توانید تنها با یک تماس تلفنی تمامی خدمات را برای خود در روز اسباب‌کشی رزرو نمایید. خدمات بسته‌بندی در اتوبار جهان ‌آرا با بهترین لوازم برای شما دوستان عزیز انجام می‌شود تجهیزات مدرنی که مجموعه باربری بار سنتر برای مشتریان خود در نظر گرفته‌ است شامل: وکیوم‌ها، کارتن‌های چند لایه، ضرب گیرها، سلفون‌ها، نایلون‌های حباب دار، طناب و نخ، هست که شما می‌توانید این محصولات را به‌تنهایی از باربری و اتوبار جهان ‌آرا سفارش دهید.

اگر قصد این را دارید که خودتان وسایلتان را بسته‌بندی کنید ما به شما پیشنهاد می‌دهیم که این تجهیزات مدرن را از مجموعه باربری و اتوبار جهان  آرا سفارش دهید تا بسته‌بندی لوازم شما با ایمنی کامل انجام شود.

اما بهتر است برای صرفه‌جویی در زمان و هزینه خود از تیم بسته‌بندی باربری و اتوبار جهان ‌آرا استفاده نمایید. این تیم وظیفه آن را دارد که تمامی لوازم شما را بسته‌بندی کند و در کارتن چند لایه قرار بدهد تا هنگام چیدمان در ماشین‌های باربری به وسایل شما صدمه‌ای وارد نشود بسته‌بندی ما با ایمنی کامل انجام می‌شود نگران صدمه دیدن و یا لطمه دیدن به وسایل خود نباشید زیرا ما به‌صورت تخصصی این کار را برای شما دوستان عزیز انجام می‌دهیم. شما می‌توانید تنها با یک تماس تلفنی تیم بسته‌بندی باربری و اتوبار جهان ‌آرا را سفارش دهید تا در روز اسباب‌کشی در کنار شما باشد. آن‌ها از کوچک‌ترین وسایل تا درشت‌ترین وسایل شما را بسته‌بندی می‌کنند پس نگران بسته‌بندی وسایل خود نباشید. زیرا هیچ وسیله بدون بسته‌بندی‌شده باقی نخواهد ماند پس همین الان تلفن را بردارید و تیم بسته‌بندی باربری و اتوبار جهان آرا رزرو نمایید تا در روز اسباب‌کشی با کم‌ترین هزینه بهترین کار را دریافت نمایید. ما در کنار شما دوستان عزیز هستیم تا با قیمتی باور نکردنی خدمات اسباب کشی را برای شما انجام دهیم.

بیمه معتبر توسط اتوبار جهان آرا  برای مشتریان صادر می‌شود:

بسیاری از مشتریان ما نگران صدمه دیدن وسایل خود هستند یا این‌که نگران هستند وسایلشان در حین جابجائی صدمه و آسیبی ببینند نگران نباشید ما حساسیت شما مشتریان عزیز را درک خواهیم کرد به‌همین خاطر باربری و اتوبار جهان‌ آرا با در نظر گرفتن یک بیمه‌نامه معتبر تضمین سلامت بار شما به مقصد را می‌دهد شما مشتریان عزیز می‌توانید هنگام انتخاب اتوبار جهان ‌آرا از بیمه‌نامه رایگان برخوردار شوید. این بیمه‌نامه را مدیریت مجموعه بار سنتر برای شما دوستان عزیز در نظر گرفته‌ است از زمان وسایل شما در ماشین‌های باربری و اتوبار جهان ‌آرا قرار می‌گیرند تا زمانی‌که توسط کارگران ما تخلیه می‌شوند تمامی باری که در ماشین‌ها قرار دارد بیمه است در صورت بروز هر گونه صدمه و یا مشکل خسارت وارد شد و توسط یک شرکت معتبر به شما پرداخت می‌شود. البته باید در نظر داشته باشید که با انتخاب اتوبار جهان ‌آرا محال ممکن است که وسایل شما صدمه ببینند به‌همین خاطر ما برای اطمینان خاطر بیشتر مشتریان خود از یک بیمه‌نامه اعتباری استفاده می‌کنیم تا بارشان به‌سلامت و بدون کوچک‌ترین مشکلی به مقصد موردنظر ارسال شود. همچنین شما می‌توانید اگر قرار است جابجایی خارج از شهر داشته باشید و یا اسباب‌کشی برون‌شهری داشته باشید بارنامه دولتی را از مدیریت مجموعه بار سنتر دریافت نمایید بارنامه دولتی زمانی به کار شما می‌آید که قرار است از تهران به شهر دیگر وسایل خود را جابجا و یا انتقال دهید. که این بارنامه توسط مدیریت مجموعه اتوبار جهان آرا برای شما دوستان عزیز صادر خواهد شد.

چه ماشینی را برای اسباب کشی باید انتخاب کنیم:

ماشین‌هایی که در اتوبار جهان آرا برای شما مشتریان در نظر گرفته‌شده است ماشین‌های مطمئن و استاندارد هست شما می‌توانید با انتخاب ماشین باربری مورد دلخواه خود تمامی وسایل خود را با استانداردهای کامل انتقال دهید. ماشین‌هایی مثل وانت‌بار و نیسان بار در اتوبار جهان ‌آرا برای مشتریان عزیز در نظر گرفته‌شده است تا در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند و اگر قرار است اسباب‌کشی کوتاه در مسافت کوتاه داشته باشید می‌توانید وانت‌بار و نیسان بار  اتوبار جهان ‌آرا را انتخاب نمایید. تا در هزینه‌های خود صرفه‌جوئی کنید همچنین ما برای جابجایی وسایل بزرگ‌تر و با حجم بیشتر ماشین‌هایی مثل کامیون‌های ۶ و ۷ متری خاورها، ایسوزوها، هیونداها، و ماشین‌های  vipرا در نظر گرفته‌ایم تا در هنگام تردد در جاده‌ها با اطمینان بیشتری بار خود را جابجا نمایید. شما می‌توانید با انتخاب اتوبار جهان ‌آرا از سلامت ماشین‌ها به‌صورت کامل مطمئن شوید زیرا این ماشین‌ها به‌صورت روزانه توسط کارشناسان و تیم فنی ما چک می‌شوند تا مبادا مشکل فنی یا مشکلی داشته باشد. شما می‌توانید با انتخاب اتوبار جهان ‌آرا از بهترین ماشین‌ها و استانداردترین ماشین‌های باربری نیز بهره‌مند شوید. با انتخاب این نوع ماشین‌ها می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید زیرا قیمت‌های ماشین‌های وانت‌بار و نیسان بار اتوبار جهان آرا بسیار مقرون‌به‌صرفه است و تمامی شرایط اقتصادی شما را در نظر گرفته‌ایم به‌همین خاطر قیمت‌هایی که به شما پیشنهاد دهیم بسیار مناسب هست اما در عوض یک‌قیمت مناسب به کار باکیفیت را به شما دوستان عزیز تحویل می‌دهیم. هم چنین با تخفیف‌های ویژه اتوبار جهان آرا ۴۵% که برای شما عزیزان در نظر گرفته‌ایم قیمت‌های گزاف اسباب‌کشی را برای شما نصف کرده‌ایم به‌همین خاطر تنها با یک تماس تلفنی شما می‌توانید از این خدمات بهره‌مند شوید پرسنل باربری جهان ‌آرا به‌صورت ۲۴ساعته مشغول فعالیت هستند.

اتوبار جهان آرا با پرسنلی خوش برخورد جهت اسباب کشی و باربری در خدمت شما است:

پرسنل باربری و اتوبار جهان ‌آرا هفت روز هفته را در کنار مشتریان عزیز مشغول به خدمت‌گزاری است شما ممکن است یک روز تعطیل تصمیم به انجام اسباب‌کشی گرفته باشید نگران نباشید زیرا اتوبار جهان آرا حتی در روزها و ایام تعطیل هم در کنار مشتریان خود قرار دارد. پس بدون که نگران رزرو زمان و وقت باشید می‌توانید اتوبار جهان ‌آرا را انتخاب نمایید ما در هر ساعت از شبانه‌روز آماده خدمات اسباب‌کشی و باربری هستیم اگر به‌صورت شبانه قصد انجام اسباب‌کشی و باربری باری را دارید می‌توانید اتوبار جهان‌ آرا را انتخاب نمایید زیرا این اتوبار  به‌صورت بیست و چهار ساعته مشغول فعالیت است همچنین تمامی پرسنل ما در تلاش هستند تا خدمات و فعالیت‌های خود را برای شما مشتریان عزیز روزبه‌روز گسترده‌تر کنند. تنها با اطمینان به اتوبار جهان ‌آرا می‌توانید تمامی وسایل خود را از تهران به هر مقصد موردنظر انتقال دهید تلفن را بردارید و با یکی از شماره‌هایی که در بالای صفحه درج‌شده است تماس حاصل فرمایید تا مشاوران ما راهنمایی‌های لازم را جهت انتخاب ماشین و انتخاب تیم‌های بسته‌بندی و چیدمان و ارسال کارگران برای شما مشتریان عزیز توضیح دهند.

تمامی این خدمات با تخفیف‌های ۴۵% برای شما دوستان همیشگی ما در نظر گرفته‌شده است و ما منتظر تماس شما هستیم تا با اعزام نیروهای خود در روز اسباب‌کشی برای شما دوستان عزیز خاطره خوب اسباب‌کشی و باربری را به ارمغان بیاوریم. هزینه‌ها در اتوبار جهان ‌آرا با تخفیف ۴۵% برای مشتریان در نظر گرفته‌شده است شما با پرداخت هزینه‌ای مناسب می‌توانید یک کار باکیفیت را از ما دریافت نمایید تمامی هزینه‌ها زیر نظر باربری و اتحادیه کل باربری است پس نگران پرداخت هزینه‌های گزاف اسباب‌کشی نباشید زیرا قیمت‌های ما از فیلترهای باربری و اتحادیه رد شده و یک‌قیمت منصفانه را برای مشتریان خود در نظر گرفته‌ایم. با انتخاب اتوبار جهان‌ آرا با پرداخت هزینه مناسبی کار باکیفیت را از تیم حرفه‌ای ما تحویل می‌گیرید.

 

 

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس اتوبار جهان آرا بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات اتوبار جهان آرا استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس اتوبار جهان آرا کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند