اسباب کشی آسان با اتوبار تهران نو:

در دنیای امروزی به دلیل هزینه‌های بالای زندگی، تنوع طلبی و نیاز به مهاجرت بین چندین شهر به دلیل نوع شغل، درصد بالایی از مردم به صورت مستأجر در یک منزل سکونت دارند و به همین خاطر طبیعتا باید در فاصله‌های زمانی کوتاهی نسبت به تعویض خانه و اثاث کشی اقدام کنند. از آنجا که اسباب کشی و حمل اثاثیه امری بسیار تخصصی است، اگر به صورت حرفه ای و با رعایت نکات لازم در این زمینه انجام نگیرد در کوتاه ترین زمان وسایل خانه موجب خسارت شده و نیازمند هزینه‌های دوباره جهت تأمین مجدد آن‌ها خواهید شد. با وجود باربری‌های زیاد در سطح کشور، اتوبار تهران نو به صورت حرفه ای و کاملا تخصصی نسبت به حمل بار خانه و انواع حمل و نقل بار اقدام می‌کند.

۴.۹/۵ - (۲۴ امتیاز)

اتوبار تهران نو

📱 شماره های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

 

چرا اتوبار تهران نو انتخاب درستی است؟

در مورد حمل و انتقال یک بار یا کالا درست رسیدن و سالم رسیدن آن یک دغدغه مهم برای صاحب بار محسوب می‌شود که رعایت این امر بسیار مهم بوده و در یک باربری معتبر به عنوان یک شاخص مهم قلمداد می‌شود. روش بسته بندی اثاثیه منزل به نحوی که در مسیر انتقال آسیب نبیند و استفاده از وسایل نقلیه مخصوص اینکار که با توجه به ساختار خود بتوانند سلامت بار را حفظ کنند از نکات اولیه در یک اسباب کشی موفق محسوب می‌شوند که در این زمینه مشاوران سرویس حمل بار و اتوبار تهران نو خدمات ارزنده ای ارائه می‌دهند. اتوبار تهران نو با دارا بودن سرویس‌های ویژه برای حمل انواع اثاثیه و بار، دارای تجهیزاتی است که متناسب با نوع آن، که ممکن است اسباب کشی خانه یا محصولات صنعتی و یا اداری باشد خدمات کامل آن ارائه می‌دهد.

مجموعه اتوبار تهران نو با داشتن مشاوران مجرب در خصوص چگونگی بسته بندی اسباب و اثاثیه منزل، به نحوی که سالم به مقصد برسد و همچنین نیروی خدماتی مطمئن که متناسب با نیاز شما سرویس ارائه می‌دهد، همواره سعی در ارتقا کیفیت خدمات داشته است. قابل ذکر است اعتماد سازی باربری بارسنتر و اتوبار تهران نو، مشتریان این مجموعه را در اولین همکاری به مشتریان ثابت تبدیل کرده است. لازم به ذکر است که مشتری همیشه و همه جا به دنبال کیفیت خدمات بالا در کنار قیمت‌های پایین بوده است. شرکت باربری مهمترین نقش را در حمل و نقل و اسباب کشی دارد، اتوبار تهران نو به عنوان یکی از بهترین باربری‌های تهران با علم بر این موضوع فعالیت می‌کند، باربری تهران نو خدمات تخصصی خود را در عرصه اثاث کشی انجام می‌دهد.

باربری و اتوبار تهران نو در تهران با ارائه سرویس‌های ویژه و ایمن در حوزه امور حمل بار و اثاثیه منزل و کالا توانسته است، نه تنها فرایند اثاث کشی را از حالت کسل کننده و طاقت فرسا در بیاورد، بلکه پرسنل زبده و خوش برخورد موجود در این شرکت باعث شده اند که کلیه امور حمل اثاثیه و انتقال وسایل برای مشتریان به راحت ترین شکل ممکن انجام گیرد و به خاطره ای خوب تبدیل شود. برای بهره مندی از خدمات این باربری معتبر در سطح تهران و کشور می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی با مشاورین اتوبار تهران نو تماس حاصل فرمائید و خدمات مورد نظر خود را دریافت نمایید.

خدمات صفر تا صد اسباب کشی

این اطمینان را بداشته باشید که اگر حمل بار و امور مربوط به اسباب کشی منزل و یا محل کار خود را به پرسنل و کارکنان ما در شرکت حمل بار و اتوبار در تهران نو واگذار کنید. کلیه مراحل اسباب کشی از جمع آوری و بسته بندی کالا گرفته، تا حمل و انتقال ویزه لوازم و چیدمان آن‌ها در مقصد توسط کادری حرفه ای صورت گرفته و می‌توانید این اطمینان خاطر را داشته باشید که وسایلتان سالم و ایمن به مقصد می‌رسند.

در اتوبار تهران نو یک کادر با سابقه کلیه وسایل شما را در بسته بندی کرده و در مراحل نقل مکان، تا مقصد مورد نظر شما همراه شما هستند. تیم باربری و اتوبار بارسنتر در هر زمانی و در کلیه نقاط کشور آماده خدمت رسانی به مشتریان گرانقدر خود بوده و با کیفیت کار بی نظیر خود، خدمات مطمئنی را به مشتریان گرامی ارائه می‌دهند.

با محول کردن صفر تا صد مراحل و پروسه باربری و حمل اثاثیه خود به شرکت باربری و اتوبار تهران نو می‌توانید، به صورت کاملا تضمینی لوازم ارزشمند و حساس منزل خودتان را با استفاده از پرسنل متعهد این شرکت به مقصد مورد نظرتان ارسال کرده و کلیه امور اسباب کشی را برای خودتان راحت کنید. اتوبار تهران نو یکی از قدیمی ترین شعبه‌های باربری در استان تهران و با نیروهای مجرب و حرفه ای، آماده است تا حمل اسباب منزل و وسایل منزل و یا محل کار شما را برایتان انجام دهد.

برای حمل اثاثیه منزل در شلوغی‌های تهران نو مطمئناً نیاز به کادر فنی و با سابقه خواهید داشت، تا انجام امور اسباب کشی به صورت پی ریزی شده و مطمئن انجام شود، از این رو شرکت حمل و نقل و اتوبار تهران نو با داشتن تیم با تجربه در این زمینه، خدمات مورد نظر را ارائه داده و بهترین سرویس‌های حمل و نقل وسایل را به شما به هدیه می‌دهد.

برای جلب رضایت مشتریان، هزینه‌های دریافتی مربوط به امور حمل و نقل اسباب و اثاثیه را کاهش داده ایم و با تخفیف‌های ویژه و بهترین سرویس‌های باربری در خدمت شما هستیم.

اسباب کشی و حمل بار در منطقه تهران نو در استان تهران

محله تهران نو یا همان خیابان دماوند امروزی در منطقه ۱۳ شهرداری تهران قرار گرفته است. اصلی ترین خیابان این محله خیابان دماوند است که یکی از عریض ترین، طولانی ترین و مهم ترین خیابان‌های تهران است که تا پیش از انقلاب خیابان تهران نو نام داشته است. خیابان کشی تهران نو دارای نظم هندسی است. میدان آشتیانی، اطلاعات، میدان چایچی، فلکه لوزی و میدان امامت (میدان وثوق) میدان‌های اصلی این محله هستند. گفته می‌شود تهران نو توسط فرانسوی‌ها ایجاد شده و محله زندگی ایشان بوده است.

محله تهران نو یکی از خوش مسیرترین محله‌های تهران است که از طریق خط یک سامانه اتوبوس تندرو تهران (تهرانپارس – میدان آزادی)و خط سه سامانه اتوبوس تندرو تهران (علم و صنعت – خاوران) و خط ۴ متروی تهرانایستگاه متروی شهید کلاهدوز که در جنوب فلکه لوزی قرار دارد قابل دسترسی عمومی است. محله تهران نو از شمال با محلات نارمک و تهرانپارس همسایه است، از جنوب به دوشان تپه و شهرک شهید کلاهدوز، از غرب به محله نیروی هوایی و پیروزی و از شرق به کوی زینبیه منتهی می‌شود.

اگر در تهران و در نزدیکی‌های منطقه تهران نو ساکن هستید و اثاث کشی در پیش رو دارید، با یک تماس ساده می‌توانید خدمات مورد نظرتان را دریافت نمایید. کارکنان اتوبار تهران نو به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی و حتی در روزهای تعطیل ایام هفته نیز آماده پاسخگویی به نیازهای مشتریان در کلیه نقاط کشور هستند. همچنین می‌توانید از بخش رزرو انلاین در وبسایت برای سفارش اینترنتی سرویس‌ها و خدمات مورد نیاز خود اقدام کنید.


پاسخ به برخی از پرسش‌های متداول کاربران

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل توسط اتوبار تهران نو انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان وسایل، در محل مورد نظر شما و توسط تیم فنی اتوبار انجام می‌شود.

چطور می‌توانم از سرویس‌های اتوبار تهران نو استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارکنان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا کلیه اجناس و لوازم منزل را به بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین کلیه اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند.

در باربری شما قیمت‌ها به چه صورتی محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و تعداد نیروی کار ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای را به مشتریان خود ارائه می‌کند.