تضمیین سلامت رسیدن بار به مقصد با اتوبار بلوار کوهسار:

اتوبار بلوار کوهسار اسباب‌کشی را برای شما دوستان عزیز بدون دردسر و بدون اتلاف وقت، انجام می‌دهد شما می‌توانید با استفاده از خدمات متنوعی که ما برای شما دوستان عزیز در نظر گرفته‌ایم به‌صورت تضمینی با کیفیت خوب و قیمت مناسب درخواست خود را توسط مشاوران ما ثبت نمایید.

۴.۸/۵ - (۲۷ امتیاز)

اتوبار بلوار کوهسار

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ 

با توجه به فصل اسباب‌کشی ما برای شما دوستان عزیز این امکان را فراهم می‌کنیم که وسایل خود را با آرامش بدون کوچک‌ترین صدمه و درگیری به منزل جدیدتان منتقل کنید. و شما می‌توانید با انتخاب اتوبار بلوار کوهسار بهترین باربری و با بهترین کارگران اسباب‌کشی انجام دهید. دو عامل اصلی در کاهش استرس‌های اسباب‌کشی این است که بسته‌بندی لوازم را به چه صورت انجام دهید ؟یا ماشین‌های باربری را از کجا تهیه کنید؟ نگران نباشید ما برای شما از صفر تا صد خدمات اسباب‌کشی را با استفاده از پرسنل و تیم‌های حرفه‌ای که در اختیار داریم انجام می‌دهیم. شما می‌توانید خدمات خود را توسط مشاوران ما ثبت نمایید.

 

ارسال تیم‌های حرفه ای به محل اسباب کشی:

اگر قرار است از تیم‌های بسته‌بندی و چیدمان اتوبار بلوار کوهسار استفاده نمایید تنها با یک تماس تلفنی می‌توانید خدمات خود را توسط مشاوران ما ثبت نمایید. اسباب‌کشی منزل هزینه‌بر است اما نگران هزینه و پرداخت گزاف اسباب‌کشی نباشید. زیرا با انتخاب اتوبار بلوار کوهسار شما می‌توانید تمامی مراحل اسباب‌کشی خود را با قیمت مناسب از ما دریافت نمایید. ما در کنار شما دوستان عزیز هستیم تا در هر کجای تهران که قرار دارید خدمات باربری و اسباب‌کشی خود را از ما دریافت نمایید. با ما تماس بگیرید. اتوبار بلوار کوهسار برای شما نرخ اثاث‌کشی را طبق تعرفه‌های اتحادیه باربری تهران در نظر گرفته است. شما می‌توانید با قیمتی مناسب کار با کیفیت را توسط پرسنل ما دریافت کنید. ما در شمال تهران‌، جنوب تهران، غرب تهران، شرق تهران، و مرکز تهران برای شما دوستان عزیز شعبه‌های مختلفی را قرار داده‌ایم. تا با استفاده از این شعبه‌ها بتوانید خدمات باربری و اسباب‌کشی خود را انجام دهید. شعبه‌هایی که در زیر درج شده‌ است دسترسی شما را در سطح تهران به خدمات اسباب‌کشی و باربری راحت‌تر می‌کند:

  1. باربری پرستار
  2. باربری اقدسیه
  3. اتوبار فدائیان اسلام
  4. اتوبار مجیدیه

برای صرفه‌جویی در هزینه‌های اسباب‌کشی شما می‌توانید خدمات اسباب‌کشی خود را با استفاده از قیمت‌های مناسب از ما دریافت نمایید. ما برای شما در ازای تیم‌های بسته‌بندی و تیم‌های چیدمان و تجهیزات مدرن بسته‌بندی هزینه‌های جداگانه‌ای را در نظر گرفته‌ایم که این قیمت‌ها همگی مناسب هستند. و شما می‌توانید صفر تا صد خدمات باربری خود را از ما با هزینه‌های مناسب دریافت نمایید. همچنین برای انتخاب ماشین‌های باربری مثل نیسان بار و وانت‌بار هزینه‌های کم‌تری را پرداخت می‌کنید و در قیمت‌ها صرفه‌جویی می‌کنید البته این درصورتی است که بخواهید بار کم با مقدار کمی را جابه‌جا کنید. که ما به شما توصیه می‌کنیم با انتخاب ماشین وانت‌بار و نیسان بار می‌توانید هزینه‌های اسباب‌کشی و باربری را کاهش دهید. ما در کنار شما دوستان عزیز هستیم تا صفر تا صد خدمات باربری و اسباب‌کشی را برای شما دوستان عزیز با پرسنلی خوش‌برخورد انجام دهیم. منتظر تماس شما دوستان عزیز هستیم.

اتوبار بلوار کوهسار ارسال تیم بسته بندی حرفه ای:

اتوبار بلوار کوهسار برای شما دوستان عزیز خدمات بسته‌بندی و چیدمان را با استفاده از تجهیزات مدرن انجام می‌دهد. شما می‌توانید هزینه بسته‌بندی را با قیمتی مناسب از ما دریافت نمایید هم چنین شما می‌توانید برای راحت اسباب‌کشی کردن وسایل خود را قبل‌از بسته‌بندی دسته‌بندی کنید. مثلاً وسایل آشپزخانه را قبل‌از بسته‌بندی جدا کنید. وسایل شکستنی را از دیگر وسایل جداسازی کنید اما به شما توصیه می‌کنیم که نظافت منزل و تمیز کردن خانه را قبل‌از جابه جایی مکان و حمل اثاث انجام دهید. شما باید تمامی وسایل را در جعبه‌ها و کارتن‌های مخصوص قرار دهید و بر روی آن‌ها ذکر کنیم که این وسایل چه اشیایی هستند. تا با دقت بیشتری جابجا شود. دو راه کلی برای بسته‌بندی لوازم وجود دارد. اول این‌که بسته‌بندی را خودتان به‌تنهایی انجام دهید. که این کار ممکن است زمان‌بر باشد. دوم این‌که بسته‌بندی را به تیم بسته‌بندی حرفه‌ای اتوبار بلوار کوهسار بسپارید تا با ارسال افراد متخصص در زمینه بسته‌بندی برای شما صفر تا صد لوازم را بسته‌بندی کنیم. ما در کنار شما دوستان عزیز هستیم تا لوازم را با استفاده از امکاناتی که در اختیار داریم برایتان بسته‌بندی کنید. نگران نباشید در هر کجای تهران که قرار دارید شما می‌توانید خدمات باربری و اسباب‌کشی خود را به تیم حرفه بار سنتر بسپارید. ما در کنار شما دوستان عزیز هستیم تا صفر تا صد خدمات مراحل اسباب‌کشی را برای شما دوستان عزیز با امکانات ویژه‌ای که در اختیار داریم انجام دهیم.

ارائه بارنامه دولتی توسط مدیریت بارسنتر:

اتوبار بلوار کوهسار با در نظر گرفتن بیمه‌نامه معتبر تمامی وسایل شما را با تضمین کامل به مقصد موردنظر ارسال می‌کند. و این شرکت در بسته‌بندی و جمع‌آوری لوازم بسیار باتجربه بوده و در کنار شما دوستان عزیز است و تمامی لوازم را برای شما با قیمت‌های مناسب بسته‌بندی کند. زیرا بسته‌بندی یک امر اصولی است و باید توسط افراد متخصص انجام شود برای بسته‌بندی احتیاج به تعداد زیادی کارتون دارید. اما نگران پیدا کردن کارتن‌ها نباشید زیرا با انتخاب اتوبار بلوار کوهسار شما می‌توانید تمامی تجهیزات مدرن بسته‌بندی را از باربری بلوار کوهسار دریافت کنید.

ما با داشتن کارتن‌های چند لایه و مقاوم و همچنین کارتن‌های رگال دار که برای جمع‌آوری لباس‌ها استفاده می‌شود می‌توانیم تمامی وسایل شما بسته‌بندی کنیم و در کارتون‌ها قرار بدهیم. همچنین با استفاده از چسب‌های نواری پهن که در اختیار داریم کارتن‌ها را بپیچیم تا در حین جابه‌جایی توسط کارگران به وسایل شما صدمه‌ای وارد نشود.

همچنین ما برای شما از نایلون‌های حباب دار و سلفون‌ها برای بسته‌بندی ظروف شکستنی استفاده می‌کنیم. ظروف شکستنی و کریستال را نباید روی همدیگر قرار داد و باید لابه‌لای آن‌ها از نایلون‌های حباب دار استفاده کرد. تا باعث جلوگیری از شکستن آن‌ها شود. در هنگام اسباب‌کشی شما باید حواستان باشد که وسایل باارزش و گران‌قیمت خود را از دیگر وسایل جداسازی کنید تا در حین جابجائی گم نشوند و یا صدمه‌ای نبینید. هرگز لباس‌ها را در کارتن‌های معمولی قرار ندهید بلکه به لباس‌ها را باید در کارتن‌های چندلایه قرار بدهیم.

اتوبار بلوار کوهسار دسترسی را برای شما راحت کرده است:

اتوبار بلوار کوهسار برای شما با استفاده از کارتون‌های رگال دار لباس‌ها را بسته‌بندی و جمع‌آوری می‌کند. همچنین ما برای جابه‌جایی لوازم سنگین از چرخ‌های پایدار استفاده می‌کنیم تا تیم‌های جابجائی آسیبی نبیند زیرا جابه‌جایی لوازم سنگین کار سختی است و به‌تنهایی ممکن است باعث صدمه دیدن شما شود. شما می‌توانید با انتخاب باربری بار سنتر از صفر تا صد خدمات اسباب‌کشی را به ما بسپارید. بسته‌بندی جابجایی و چیدمان را به افراد متخصص بسپارید ما با داشتن چندین سال سابقه در عرصه اسباب‌کشی توانستیم رضایت تمامی مشتریان را جلب کنیم. شما می‌توانید در هر کجای تهران که قراردارید بار خود را به هر شهری که بخواهید ارسال نمایید. ما خدمات برون‌شهری را برای شما دوستان عزیز با استفاده از ماشین‌های مثل :هیوندا، ایسوزو، خاور، و کامیون انجام می‌دهیم، برای جابجایی بارهای سنگین می‌توانید از ماشین‌های مجموعه بار سنتر که به‌صورت عایق‌بندی و کف‌پوش شده هستند استفاده کنید. تمامی ماشین‌های ما به‌صورت روزانه از لحاظ فنی چک می‌شوند پس با اطمینان کامل می‌توانید بار خود را جابه‌جا کنید. ما در کنارتان هستیم تا این خدمات را برایتان با بهترین امکانات انجام دهیم. همین الان تلفن را بردارید و نوبت خود را توسط تیم حرفه‌ای بار سنتر رزرو نمایید. منتظر تماس شما دوستان عزیز هستیم. تمامی مراحل اسباب‌کشی شما از ریز تا ریزترین مسایل تا درشت‌ترین وسایل را برای شما دوستان عزیز بسته‌بندی می‌کنیم. شما می‌توانید دسترسی راحت به اتوبار بلوار کوهسار داشته باشید و خدمات بسته‌بندی و اسباب‌کشی خود را با استفاده از تجهیزات مدرنی که برای شما دوستان عزیز در نظر گرفته این بهره‌مند شوید. ما منتظر تماس شما دوستان عزیز هستیم تا برای شما در روز تعیین‌شده نیروهای خود را ارسال نماییم. ما می‌توانیم برای شما کارگران خالی را ارسال کنیم اگر قصد جابه‌جایی لوازم سنگین را دارید بهتر است این کار توسط افراد نیرومند انجام دهید. کارگران اتوبار بلوار کوهسار همگی از لحاظ نیروی انسانی قدرت بالایی دارند و قادر به جابه‌جایی تمامی لوازم سنگین شما دوستان عزیز است. ما برای شما هرچند تعداد کارگر که بخواهید با توجه به نوع بار شما دوستان عزیز ارسال خواهیم کرد. بهتر است برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید تا از یک مشاوره رایگان توسط تیم حرفه‌ای باربری بار سنتر بهره‌مند شوید.

 

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس اتوبار بلوار کوهسار بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات اتوبار بلوار کوهسار استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس اتوبار بلوار کوهسار کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند