اتوبار بعثت تهران با ارائه تخفیف‌های باور نکردنی:

اتوبار بعثت تهران با در نظر گرفتن تخفیف‌های ۳۵٪ آماده ارائه خدمات اسباب‌کشی و باربری برای شما دوستان عزیز است. ما برای شما خدمات باربری درون‌شهری و برون‌شهری را انجام خواهیم داد شما می‌توانید بسته‌بندی لوازم منزل را نیز به کارگران حرفه‌ای این مجموعه بسپارید. یکی از خدمات نسبتاً جدیدی که باربری بارسنتر نسبت‌به سایر باربری‌های سطح تهران به مشتریان خود ارائه می‌دهد خدمات بسته‌بندی و خدمات چیدمان است.

۳.۷/۵ - (۶۶ امتیاز)

اتوبار بعثت تهران

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ 

بسته بندی  با تجهیزات مدرن و پیشرفته بارسنتر:

ما برای شما دوستان عزیز خدمات بسته‌بندی و چیدمان اثاثیه منزل را انجام می‌دهیم به دلیل مشغله‌های فردی و گرفتاری‌های روزمره، شاید وقت این را نداشته باشید که خودتان وسایلتان را بسته‌بندی کنیم بلکه بار سنتر با استخدام چندین نیروی متعدد که دارای سابقه کاری بالا هستند و تبحر کافی در این کار را دارند برای شما دوستان عزیز خدمات بسته‌بندی لوازم را نیز انجام می‌دهند. بسته‌بندی یکی از دغدغه‌های مهم در اسباب‌کشی است که اگر به‌درستی انجام نشود ممکن است بار شما در حین جابجایی در مسافت‌های طولانی صدمه ببیند. به‌همین خاطر ما برای شما با ارائه تجهیزات مدرن تمامی این خدمات را انجام خواهیم داد بسته‌بندی وسایل برای شما دوستان عزیز با استفاده از تجهیزاتی مثل باب رپ، وکیوم‌ها، کارتون‌های حباب دار، کارتن رگال دار، نایلون‌های حباب‌دار، و سلفون‌ها، نیز انجام می‌شود تمامی لوازم منزل شما بسته‌بندی می‌شود بدون کوچک‌ترین صدمه به بار شما وارد شود آن‌ها را در کارتن‌های چندلایه قرار می‌دهیم. تا برای شما دوستان عزیز در مسافت‌های طولانی بار را جابجا کنیم با چیدمان در ماشین‌های باربری و اتوبار بعثت تهران برای شما این کار را انجام خواهیم داد. اتوبار بعثت تهران برای شما دوستان عزیز تمامی لوازم منزل را بسته‌بندی، حتی لوازم ادارات، ارگان‌ها، شرکت‌ها را نیز بسته‌بندی می‌کند. یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هایی که مردم با آن روبرو می‌شوند و حساسیت بر روی وسایلشان از آن‌ها بسیار نگران هستند که وسایلشان درحین جابجایی بشکنند و یا صدمه ببینند اما شما با اتوبار بعثت تهران خیالتان راحت باشد که بدون کوچک‌ترین صدمه‌ای به وسایلتان بار را در ماشین‌های باربری جابجا خواهیم کرد و به ماشین‌های باربری انتقال خواهیم داد بدون کوچک‌ترین صدمه‌ای به وسایلتان وارد شود.

تیم بسته بندی و چیدمان اتوبار بعثت تهران با چندین سال سابقه کاری:

شما برای جابجایی بار خود احتیاج به یک ماشین باربری برای حمل‌ونقل دارید که اتوبار بعثت تهران برای شما دوستان عزیز با ارائه ماشین‌های سنگین و نیمه‌سنگین تمامی بار را برای شما دوستان عزیز در مسافت‌های طولانی و در مسافت‌های کوتاه جابجا می‌کند. میزان وسایل شما بستگی به انتخاب نوع ماشینتان دارد اگر قرار است وسایل کمی را جابه‌جا کنید شما می‌توانید از وانت‌بار و نیسان بارهای اتوبار بعثت تهران استفاده نمایید. اگر به‌دنبال جابه‌جایی بار در مسافت‌های طولانی هستید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که از نیسان بار، خاور، ایسوزو، کامیون ۶ و ۷ متری، استفاده کنید تا تمامی بار را با یک‌بار رفت‌وآمد به مسیر دلخواه خود انتقال دهید. همچنین شما می‌توانید با استفاده از کارگران حرفه‌ای این مجموعه برای مشتریان خود در نظر گرفته از حمل‌ونقل و جابه‌جایی لوازم سنگین را به‌صورت حرفه‌ای از تیم حرفه بارسنتر دریافت نمایید. حمل برخی وسایل سنگین ممکن است به‌تنهایی به شما صدمه بزند به‌همین خاطر بارسنتر برای راحتی کار شما دوستان عزیز نیروهای حرفه‌ای را ارسال کرده‌ است که برای شما جابه‌جایی لوازم سنگین مثل یخچال‌های سایدبای‌ساید، پیانو، میزهای ناهارخوری، گاوصندوق‌ها، گاز، را جابه‌جا می‌کند. شما می‌توانید برای انتخاب تیم بسته‌بندی و تیم چیدمان با مشاوران ما در تماس باشید آن‌ها راهنمایی‌های لازم را جهت انجام تمامی این مراحل برای شما دوستان عزیز بازگو می‌کنند. در کنار ما یک اسباب‌کشی آسان را تجربه کنید.

اتوبار بعثت تهران با استفاده از پرسنل حرفه‌ای برای شما یک اسباب‌کشی مطمئن را انجام می‌دهد شما دوستان عزیز می‌توانید هنگام پرس‌وجو برای انتخاب یک باربری مطمئن اسم بار سنتر را از تمامی مشتریان دائمی این مجموعه دریافت نمایید.

زیرا تمامی مشتریان ما از نحوه خدمت‌دهی پرسنل و همچنین نحوه عملکرد کارگران ما بسیار راضی بودند قیمت‌های ما بسیار مناسب بوده و به‌ همین خاطر مشتریان دائمی این مجموعه مانده‌ اند شما می‌توانید با مشورت با کسانی که به تازگی از این مجموعه حمل‌ و نقل و باربری استفاده کرده‌ اند بهترین شرکت باربری و اسباب‌کشی را انتخاب نمایید. تمامی هزینه‌های شرکت باربری زیر نظر اتحادیه باربری است و شما می‌توانید تنها با پرداخت یک هزینه مناسب یک کار باکیفیت را از اتوبار بعثت تهران دریافت نمایید ما برای راحتی کار شما دوستان عزیز خدمات متنوعی را در نظر گرفته‌ ایم که شما می‌توانید هر کدام از این خدمات را به‌صورت جداگانه از تیم حرفه بارسنتر دریافت نمایید. شما می‌توانید هزینه‌های اتوبار بعثت تهران را با دیگر اتوبارهای سطح تهران مقایسه کنید تا مطمئن شوید که تمامی هزینه‌هایی که برای شما در نظر گرفته‌ ایم مناسب است. زیرا ما با ارائه یک هزینه مناسب یک کار باکیفیت را به شما دوستان عزیز تحویل خواهیم داد.

ارسال رانندگان و کارگران حرفه ای با انتخاب اتوبار بعثت تهران برای انجام اسباب کشی:

یکی دیگر از گزینه‌هایی که باعث شده‌ است شرکت بارسنتر مورد استقبال مشتریان قرار بگیرد مشاور و پشتیبان رایگان است شما می‌توانید به‌صورت بیست و چهار ساعته با مشاوران تیم ما همراه باشید. همچنین شما می‌توانید از طریق سایت بارسنتر نوبت خود را توسط مشاوران ما رزرو نمایید و با ورود به سایت بارسنتر بدون هیچ اتلاف وقتی می‌توانید خدمات اسباب‌کشی خود را به‌صورت آنلاین رزرو نمایید. تا در روز تعیین‌شده در منزل‌های شما حضور پیدا کنیم. ما با ارسال کارگران دلسوز و رانندگان دلسوز و باحوصله برای شروع کار با کیفیت را در نظر گرفته‌ ایم شما می‌توانید بار خود را بدون کوچک‌ترین آسیبی از تهران به هر شهری که می‌خواهید جابه‌جا کنید. رانندگان ما مسلط به جاده و دارای چندین سال سابقه کاری هستند در شرایط آب‌وهوایی نامناسب هم نیز توانایی این را داریم که برای شما بار را جابجا کنیم زیرا در این زمینه مهارت کافی را دارند و می‌دانند که باید بار را از چه مسافت‌هایی جابه‌جا کنند. همچنین برای شما با ارسال کارگران حرفه‌ای دلسوز تمامی بار بدون کوچک‌ترین صدمه به آن‌ها وارد شود جابجا خواهیم کرد. اتوبار بعثت تهران برای شما با هر تعداد کارگر ارسالی تمامی مراحل اسباب‌کشی، بسته‌بندی، جابجایی، را بدون کوچک‌ترین صدمه‌ای به وسایلتان وارد شود ارسال خواهد کرد. ماشین‌های باربری متناسب را برای شما دوستان عزیز به‌صورت روزانه از لحاظ فنی چک می‌کنیم تا در حین جابجایی در مسافت‌ها مشکلی برای بار شما دوستان عزیز پیش نیاید. شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و نحوه اسباب کشی با مشاوران اتوبار بعثت تهران در ارتباط باشید و نوبت خود را توسط تیم حرفه‌ای بار سنتر رزرو نمایید تا در روز اسباب‌کشی در منازل شما حضور پیدا کنیم و خدمات را برای شما دوستان عزیز با کیفیت بالا و قیمت مناسب انجام دهیم.

اسباب کشی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در منزل و ادارات :

با توجه به شلوغی‌های روزمره و حجم ترافیک این روزها بهتر است که در منزل‌های خود حضور داشته باشید و تنها با یک تماس تلفنی به شعبه‌های مختلف بارسنتر دسترسی داشته باشید ما برای شما دوستان عزیز در سرتاسر تهران شعبه‌های مختلفی را در نظر گرفتیم که شما می‌توانید با تماس با مشاوران ما به نزدیک‌ترین شعبه باربری و اسباب‌کشی محل زندگی خودتان متصل شوید و نوبت خود را توسط کارشناسان ما رزرو کنید این شعبه‌ها شامل:

  1. باربری کن
  2. باربری نیروی هوایی
  3. نیسان بار تهرانپارس
  4. حمل اثاثیه منزل جماران
  5. باربری بعثت تهران

شما می‌توانید با توجه به شرایط کنونی امروز با خیال راحت وسایل منزل خود را به ما بسپارید ما با استفاده از رعایت نکات ایمنی و بهداشتی در منزل‌های شما حضور پیدا می‌کنیم و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنیم تا لوازم را برای شما دوستان عزیز بسته‌بندی کنیم خیالتان راحت باشد ما با استفاده از مواد ضدعفونی‌کننده، دستکش، ماسک، در منزل شما حضور پیدا می‌کنیم زیرا سلامت شما بسیار برای ما اهمیت دارد. به‌همین خاطر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای شما یک بسته‌بندی و اسباب‌کشی خوب و بی‌نظیر انجام خواهیم داد شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از تیم بارسنتر خدمات اسباب‌کشی و باربری را از تیم حرفه‌ای ما رزرو نمایید تا در روز اسباب‌کشی بدون کوچک‌ترین صدمه‌ای به وسایل منزل شما تمامی مراحل اسباب‌کشی را با استفاده از پرسنل حرفه‌ای و کادری با تجربه در کنارتان انجام دهیم. منتظر تماس شما هستیم به‌صورت بیست و چهار ساعته آماده خدمت‌دهی به مشتریان عزیز بارسنتر خواهیم بود.

تمام تلاش ما بر این است که برای شما جابجایی بار را با بسته‌های محکم و جعبه‌های چند لایه انجام دهیم به‌همین خاطر شرکت بارسنتر با در نظر گرفتن تجهیزات مثل کارتن‌های چندلایه و مقواهای چندلایه جابه‌جای انواع و اقسام بار را انجام می‌دهد بدون کوچک‌ترین صدمه به بار شما وارد شود برای شما حمل‌ و نقل و باربری را انجام خواهیم داد. هدف ما جلب رضایت شما مشتریان است شما می‌توانید صفر تا صد مراحل بسته‌بندی و جابجایی خود را از شرکت بار سنتر دریافت نمایید. زیرا این شرکت دارای سابقه کاری در امر اسباب‌کشی و جابجایی است.

تمام تلاش ما بر این است که برای شما جابجایی بار را با بسته‌های محکم و جعبه‌های چند لایه انجام دهیم به‌همین خاطر شرکت بارسنتر با در نظر گرفتن تجهیزات مثل کارتن‌های چندلایه و مقواهای چندلایه جابه‌جای انواع و اقسام بار را انجام می‌دهد بدون کوچک‌ترین صدمه به بار شما وارد شود برای شما حمل‌ و نقل و باربری را انجام خواهیم داد. جهت اطلاعات بیشتر از اسباب‌کشی و باربری بهتر از یک شرکت معتبر در ارتباط باشید و خدمات را از آن‌ها دریافت نمایید حمل‌ و نقل برای شما دوستان عزیز به‌صورت حرفه‌ای انجام می‌شود و شما می‌توانید با پرسنل حرفه‌ای و آموزش‌دیده صفر تا صد مراحل اسباب‌کشی و باربری خود را از اتوبار بعثت تهران دریافت نمایید. باربری باید با تجهیزات انجام شود زیرا وسایل در حین جابجایی باید بدون کوچک‌ترین ضربه و آسیب به مقصد موردنظر شما ارسال شود. به‌همین خاطر بسته‌بندی‌ها یکی از مهم‌ترین عاملی است که باید حتما حتما در حین اسباب‌کشی به آن توجه کرد و با سپردن بار به اتوبار بعثت تهران شما می‌توانید از بسته‌بندی‌های ایمن این شرکت برخوردار شوید. به‌همین خاطر بسته‌بندی تمامی لوازم منزل از لوازم شکستنی و حساس گرفته تا لوازم درشت که جابه‌جای آن‌ها کار سختی است را به تیم حرفه‌ای باربری بارسنتر بسپارید تا در کنار ما یک جابجایی عالی و بدون نقص را داشته باشید. برای داشتن یک اسباب‌کشی مناسب ایمن بهتر است از تیم بسته‌بندی اتوبار بعثت تهران استفاده نمایید.

 

 

 

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس اتوبار بعثت تهران بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات اتوبار بعثت تهران استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس اتوبار بعثت تهران کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند