با خیال راحت اسباب کشی را به اتوبار باغ فیض بسپارید:

شرکت خدمات اسباب‌کشی اتوبار باغ فیض آماده ارائه خدمات اسباب‌کشی همراه با ضمانت‌نامه عالی و بیمه نامه‌ی معتبر که برای شما دوستان عزیز جهت جابجایی بار و حمل‌ و نقل لوازم در نظر گرفته‌ است. ما همواره در تلاشیم تا بهترین را برای شما دوستان عزیز ارائه دهیم شما می‌توانید جهت استفاده از خدمات باربری و اسباب‌کشی از سرویس‌های ویژه مجموعه بار سنتر استفاده نمایید اتوبار باغ فیض برای شما دوستان عزیز کارکنان حرفه‌ای را در نظر گرفته‌ است که با توجه به سابقه کاری و تجربه بالا برای شما تمامی مراحل اسباب‌کشی از صفر تا صد را انجام خواهند داد.

۴.۹/۵ - (۲۸ امتیاز)

اتوبار باغ فیض

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

شما می‌توانید با انتخابات اتوبار باغ فیض در زمان خود صرفه‌جویی کنید همچنین می‌توانید هزینه اسباب‌کشی را کاهش دهید با انتخاب این مجموعه می‌توانید از ۴۵% تخفیف ویژه برخوردار شوید شما دوستان می‌توانید اسباب‌کشی را با روش‌های نوین انجام دهید. اسباب‌کشی در روش‌های قدیمی باعث صدمه دیدن به وسایل شما و هدر دادن وقت شما است به‌همین خاطر ما برای شما با روش‌های نوینی که در اسباب‌کشی در نظر گرفته‌‌ایم جابه‌جایی را انجام خواهیم داد.

انتخاب ماشین‌های باربری در اسباب‌کشی بسیار تأثیرگذار است به‌همین خاطر اگر برای جابجایی بین‌شهری از وانت‌بار و نیسان بارهای مجموعه بار سنتر استفاده نماییم مسلماً قیمت پایین‌تری را نسبت‌به خاورها کامیون‌ها و ایسوزوها و دیگر ماشین‌های باربری پرداخت خواهید کرد. برای حمل وسایل سبک بهتر از ماشین‌های مثل وانت‌بار و نیسان بار استفاده کنید برای جابجایی وسایل نیمه سنگین ما به شما ماشین‌هایی مثل هیوندا، خاور، کامیون، ایسوزو، را پیشنهاد می‌دهیم و برای وسایل‌های سنگین شما خاورها و دیگر ماشین‌هایی که مجموعه اتوبار باغ فیض برای شما در نظر گرفته‌اند. شما دوستان عزیز می‌تواند هزینه‌های اسباب‌کشی را با انتخاب اتوبار باغ فیض کاهش دهید و ۴۵% تخفیف ویژه این مجموعه برای مشتریان برای حمل بار به شهرستان قرارداد از برخوردار شوید.

تجهیزات بسته بندی با تکنولوژی پیشرفته:

شما دوستان می‌توانید تمامی لوازم منزل را به ما بسپارید و به‌صورت کارتن‌های بسته‌بندی‌شده و جعبه‌هایی که در ابعاد مختلف برای مشتریان خود قرار داده‌ایم از ما دریافت نمایید اتوبار باغ فیض با داشتن سال‌ها تجربه درخشان در امر اسباب‌کشی و همچنین کارگران حرفه‌ای آماده ارائه خدمات باربری و اسباب‌کشی به شما عزیزان است. برای شما دوستان عزیز با در نظر گرفتن پرسنل حرفه‌ای و تیم متخصص تمامی مراحل اسباب‌کشی را انجام خواهیم داد شما می‌توانید با انتخاب این مجموعه صفر تا صد مراحل بسته بندی خود را با سپردن کارها به اتوبار باغ فیض از ما دریافت کنید. خدمات اسباب‌کشی با روش‌های نوین انجام می‌شود و دیگر از روش‌های سنتی خداحافظی کنید ما برای انتقال وسایل شما در مرحله اول ایمنی بار را رعایت می‌کنیم ایمنی وسایل منزل یکی از اولویت‌ها در اسباب‌کشی هست در زمان گذشته برای جابجایی لوازم منزل با استفاده از کارتن‌های نازک و یا حتی کارتن‌هایی که در سوپرمارکت‌ها تهیه می‌کردند خدمات بسته‌بندی را بدون هیچ ایمنی انجام می‌دادند اما با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی برای شما دوستان عزیز خدمات بسته‌بندی حرفه‌ای را توسط اتوبار باغ فیض انجام خواهیم داد. شما دوستان عزیز می‌توانید با انتخاب این مجموعه صفر تا صد لوازم خود را از ما به‌صورت حرفه‌ای دریافت نمایید. ما برای شما دوستان عزیز بسته‌بندی را انجام خواهیم داد شما می‌توانید با سپردن تمامی بار به تیم حرفه‌ای بار سنتر با ایمنی کامل بار را جابه‌جا کنید مثلاً: برای بسته‌بندی تلویزیون، یخچال، باید حتما از کارتن‌های مخصوص چندلایه استفاده شود تا بار شما در حین جابجایی صدمه نبیند. به‌همین خاطر ما برای انتقال بار از کارتن‌های چند لایه و نایلون‌های حباب دار استفاده خواهیم کرد.

اتوبار باغ فیض با توجه به نوع اسباب کشی ماشین‌های متنوعی را ارسال می‌کند:

شما دوستان عزیز می‌توانید برای انجام خدمات باربری و اسباب‌کشی خود تمامی مراحل باربری و اسباب‌کشی را به تیم حرفه‌ای بار سنتر بسپارید ما برای شما ارسال بار به تمامی نقاط تهران و ایران جابه‌جایی را انجام خواهیم داد. مراقب لوازم تان هستیم و برای این‌که لوازم شما صدمه نبیند و با استفاده از تجهیزاتی که در اختیار داریم برای شما بسته‌بندی تمامی لوازم را انجام خواهیم داد. به شما تضمین می‌کنیم که بار بدون کوچک‌ترین صدمه‌ای به مقصد مورد نظر ارسال خواهد شد جهت دریافت اطلاعات بیشتر از تعداد کارگران مورد نیاز برای حمل بار می‌توانید از مشاوران مجموعه اتوبار باغ فیض بهره‌مند شوید و هر چند تعداد کارگر که مورد نیازتان باشد برای شما ارسال خواهیم کرد. البته تعداد کارگران ارسالی رابطه مستقیمی با حجم و نوع بار شما دارد برای جابه‌جایی لوازم سنگین بهتر است از کارگران بیشتری استفاده کنیم البته ما برای شما لوازم سنگین را با استفاده از چرخ‌های پایه‌دار جابجا خواهیم کرد. اتوبار باغ فیض بعد از جابه‌جایی تمامی لوازم منزل آن‌ها را به ماشین‌های باربری انتقال می‌دهد انتخاب نوع ماشین باربری طبق سلیقه مشتریان در نظر گرفته‌شده است زیرا مجموعه بار سنتر با ارائه ماشین‌های متفاوت آماده ارائه خدمت‌دهی به مشتریان است به‌همین خاطر انتخاب نوع ماشین بستگی به حجم بار شما دارد که شما می‌توانید از مشاوران ما جهت دریافت اطلاعات بیشتر برخوردار شوید. صفر تا صد تمامی لوازم و جابه‌جایی لوازم را برای شما انجام خواهیم داد همچنین برای حمل‌ونقل و جابجایی بهتر است از ایمنی کامل بار خود مطلع باشید. بسته‌بندی‌هایی که مجموع بار سنتر برای مشتریان در نظر گرفته‌است به آن‌ها کمک می‌کند که بار را بدون صدمه و آسیب جابه‌جا کنند همچنین برای شما دوستان حمل بار با استفاده از روش‌های اصولی و حرفه‌ای انجام خواهیم داد.

تیم چیدمان تمامی لوازم را در جای مورد نظر شما قرار خواهند داد:

برای انتقال بار احتیاج به کارگران حرفه‌ای و تیم و پرسنل حرفه‌ای دارید نگران نباشید زیرا ما برای شما دوستان عزیز تمامی افرادی را که در نظر گرفته‌ایم دارای سابقه کاری بالا هست و به شما کمک می‌کنند که برای انتقال بار به ماشین‌های باربری و منازل و مقصد جدیدتان بدون کوچک‌ترین دردسر و دغدغه فکری بار را جابجا کنید. حمل بار توسط افراد و کاردان مجموعه اتوبار باغ فیض که دارای چندین سال سابقه کاری در تمامی خدمات اسباب‌کشی و باربری دارند انجام خواهد شد. خیالتان راحت باشد که اسباب‌کشی بی‌دغدغه و بدون استرس را تجربه خواهید کرد. اتوبار باغ فیض بعد از بسته‌بندی تمامی لوازم برای شما چیدمان آن‌ها را انجام می‌دهد چیدمان لوازم را به افراد کاردانی که در این مجموعه مشغول فعالیت هستند بسپارید ما برای شما عزیزان تمامی جعبه‌ها را چیدمان خواهیم کرد. چیدمان و بسته‌بندی توسط تیم‌های مختص به این کار انجام می‌شود و تیم‌ها با تجربه کاری که دارند برای شما بسته‌بندی و چیدمان لوازم را انجام می‌دهند تمامی لوازم را در جای خود قرار می‌دهند. مبلمان شما را چیدمان می‌کنند فرش‌ها را از حالت وکیوم خارج می‌کنند و جعبه‌ها و کارتن‌ها را آن باکس می‌کنند. شما می‌توانید با انتخاب تیم چیدمان اتوبار باغ فیض تمامی مراحل اسباب‌کشی و باربری خود را از ما به‌صورت حرفه‌ای دریافت نمایید. جهت اطلاعات بیشتر از این خدمات می‌توانید با مجموعه باربری بار سنتر در ارتباط باشید تا صفر تا صد لوازم شما دوستان عزیز را با تجهیزات ویژه جابه‌جا و بسته‌بندی کنیم.

 

بیمه‌نامه معتبری که مجموعه بار سنتر برای شما در نظر گرفته‌اند باعث شده که با خیال آسوده بار را جابجا کنیم و به مقصد مورد نظرخود ارسال نمایید. حمل بار توسط افراد کاردان این مجموعه برای شما صورت خواهد گرفت.

 

شعبه‌های قابل دسترس این مجموعه با تخفیف‌های ویژه:

باربری آیت الله کاشانی

باربری هروی

باربری باغ فیض

باربری مخبری

باربری پرند

اتوبار باغ فیض با بسته بندی متفاوت در اسباب کشی:

با انتخاب اتوبار باغ فیض می‌توانید امکان این را داشته باشید که در کم‌ترین زمان ممکن بهترین خدمات با مناسب‌ترین خدمات از ما دریافت نمایید. اسباب‌کشی خود را بدون کوچک‌ترین صدمه‌ای به وسایلتان وارد شود از ما دریافت نمایید. با مراقبت از وسایل شما و جابجایی وسایل شما به‌صورت حرفه‌ای به شما این امکان را می‌دهیم که بار شما بدون کوچک‌ترین مشکل به مقصد مورد نظر ارسال شود. حتی حمل‌ونقل وسایل سنگین را برای شما دوستان عزیز انجام می‌دهیم شما می‌توانید با تماس با اتوبار باغ فیض خدمات اسباب‌کشی و حمل‌ و نقل لوازم سنگین خود را بدون کوچک‌ترین دردسر به ما بسپارید. این باربری زیر نظر اتحادیه باربری است و همچنین با استفاده از کارشناسان اسباب‌کشی برروی نحوه کار کارگران نظارت کامل داریم تا مشکلی برای اسباب‌کشی و جابجایی بار پیش نیاید و آسیب دیدن وسایل شما به صفر می‌رسد. زیرا کارگران ما با استفاده از دلسوزی تمامی که در وسایل شما دارند جابه‌جایی بار انجام خواهند داد و خدمت‌رسانی به مشتریان وظیفه‌مان هست. به‌همین خاطر با ارائه بسته‌بندی اصولی و حرفه‌ای و استفاده از کارتن‌های مقاوم برای شما سخت‌ترین مراحل حمل‌ونقل و اسباب کشی را انجام خواهیم داد بدون کوچک‌ترین ضربه به بار شما وارد شود. تمامی بار شما به‌صورت بسته‌بندی‌شده در مقصد موردنظر شما تحویل داده خواهد شد شما می‌توانید تمامی وسایل را از ما به‌صورت بسته‌بندی‌شده در هر کجای تهران که می‌خواهید یا ارسال بار به شهرستان را از ما دریافت نمایید. منتظر تماس شما دوستان عزیز هستیم تمام طول اسباب‌کشی برای شما دوستان عزیز تخفیف‌های ۴۵% را قرار داده ایم و این  تخفیف‌ها  در شعبه‌های متفاوت اسباب کشی برای شما انجام خواهد شد. شما با انتخاب یک باربری اصولی مطمئنا می‌توانیم از روند یک اسباب‌کشی بی‌نقص با ما برخوردار شوید. خدمات باربری خود را به‌صورت حرفه‌ای برای شما در نظر گرفته‌ایم و شما می‌توانید طبق درخواست اسباب‌کشی و باربری خود از خدمات vip این مجموعه نیز بهره‌مند شوید.

 

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس اتوبار باغ فیض بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات اتوبار باغ فیض استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس اتوبار باغ فیض کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس. مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند