ارائه خدمات اسباب کشی توسط اتوبار باغ فردوس:

طی سالیان سال فعالیت اتوبار باغ فردوس در زمینه ارائه خدمات اسباب کشی و باربری به شما عزیزان باعث اعتماد و اطمینان شما به شرکت باربری بار سنتر شده‌ است. ودر همه زمینه‌ها سعی کرده‌ایم صداقت و تعهد کامل کاری را برای شما عزیزان عرض نمایم. از این‌رو همه تلاش خود را کرده ایم که با باربری صحیح و درست در تهران و حمل‌ونقل بین شهری برای شما عزیزان تمامی خدمات یک اسباب کشی را انجام دهیم.

۴.۸/۵ - (۲۸ امتیاز)

اتوبار باغ فردوس

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

باربری و خدمات اسباب کشی توسط باربری باغ فردوس به بهترین شکل ممکن و با بالاترین کیفیت صورت می‌گیرد تا کالاها و وسیله‌های شما بدون آسیب شکستگی یا ضربه خوردن  با سلامت کامل به مقصد برس.

درصورت درخواست مشتری توسط اتوبار باغ فردوس می‌توانید از کارشناس اسباب کشی استفاده نمایید تا تمامی وسایل شما تحت نظارت به درستی جابه جا و چیدمان شوند.

هزینه‌های مناسب را از بارسنتر بخواهید:

تمامی ماشین‌هایی که در اتوبار باغ فردوس استفاده می‌شوند مجهز و به صورت مسقف و روباز هست یعنی شما می‌توانید ماشین مورد نظر خود را به صورت دلخواه انتخاب نمایید. ماشین‌های مسقف ما شامل کامیون‌ها، هیونداها، و ایسوزوها  و ماشین‌های روباز ما وانت‌بارها و نیسان بارها است که شما می‌توانید برای جابجایی وسایل خورده و کوچک از وانت‌بار و نیسان بارها استفاده کنید. اگر این ماشین‌ها را برای جابه‌جایی انتخاب کنید می‌توانید در قیمت‌ها و هزینه‌های خود صرفه‌جویی نماییم هرچند که تمامی قیمت‌های مجموعه اتوبار باغ فردوس منصفانه هست.  هزینه ای که مشتری به اتوبار باغ فردوس برای خدمات دریافت کرده می‌پردازند، به صرفه و منصفانه است چون که  خدمات به موقع و صحیح انجام می‌شود  عدم آسیب دیدگی لوازم مشتری و آسودگی جسمی و روحی صاحب کالا به صرفه بودن هزینه باربری را تایید و تصدیق می‌کندو تمامی این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری است هزینه‌هایی که در باربری از شما مشتریان عزیز گرفته می‌شود بالا نیست پس به همین خاطر نگران قیمت‌ها و هزینه‌های باربری نباشید. زیرا با تبلیغات و قیمت‌های ارزان‌ ممکن است گول بخورید و یک باربری را انتخاب کنید که از لحاظ استاندارد و رعایت اصول ایمنی توانایی لازم را برای جابه‌جایی بار شما نداشته باشد. به همین خاطر ما با ارائه تخفیف‌های۴۵% تمامی قیمت ها را برای شما عزیزان کاهش داده‌ایم. شما می‌توانید با انتخاب باربری و اتوبار باغ فردوس از قیمت‌های مناسب این باربری برخوردار شوید. ما در برابر قیمتی مناسب کاری با کیفیت را به شما عزیزان تحویل خواهیم داد. اما باید دقت داشته باشید که قیمت هر اسباب‌کشی به طور ثابت نیست بلکه قیمت‌ها متنوع است مثلاً قیمت یک اسباب کشی که در یک آپارتمان چند طبقه است با قیمت یک خانه ویلایی بسیار متفاوت است. به همین خاطر تا با مشاوران ما تماس حاصل نگیرید  نمی‌توانیم قیمت ثابتی را به شما پیشنهاد دهیم زیرا قیمت‌های یک اسباب‌کشی به عوامل زیادی بستگی دارد مثلاً خانه‌هایی که دارای آسانسور هستند و می‌توانند برای اسباب‌کشی از آسانسور استفاده کنند قیمت مختلفی با خانه‌هایی که باید برای رفت آمد واسباب کشی از پله استفاده کنید. قیمت‌ها باید با کیفیت خدمات تناسب داشته باشد پس لازم به ذکر است بدانید که هزینه‌ها به عوامل زیادی بستگی دارد این عوامل شامل:

  • تعداد کارگران اسباب‌کشی
  • تعداد طبقات
  • نوع ماشین باربری و اتوبار درخواستی
  •  نوع لوازم بسته‌بندی
  • استفاده از تیم‌های بسته‌بندی
  • استفاده از تیم‌های چیدمان

می‌تواند در قیمت‌های اسباب‌کشی شما تاثیر بسزایی داشته باشد اتوبار باغ فردوس به تمام نقاط ایران و تمام مناطق تهران سرویس دهی را انجام خواهد داد و در کم‌ترین زمان ممکن در منزل اسباب‌کشی شما حاضر می‌شود.

ارائه تجهیزات اسباب کشی توسط اتوبار باغ فردوس:

اتوبار باغ فردوس در تمامی مناطق تهران فعالیت دارد به همین خاطر شعبه‌های مختلفی را برای دسترسی راحت شما عزیزان قرار داده‌ایم که این شعبه‌ها در کادر حرفه‌ای که از کارگرهای با دقت و دلسوز و همچنین رانندگان حرفه‌ای و تیم‌های آموزش دیده تشکیل شده است.  امروزه اسباب کشی در محدوده اثاثیه منزل و حمل نقل تخصصی شده و نیروهای متخصص و کارآزموده خدمات ارزنده تخصصی را در زمینه بسته بندی در منزل اثاثیه، حمل اثاثیه منزل در هنگام بارگیری و تخلیه کامیون و حمل بار در جاده‌های بین شهری و درون شهری ارائه می‌دهند ارائه سرویس‌های مناسب جهت اسباب‌کشی ادارات اثاث‌کشی منزل جابجایی کالا را از اتوبار باغ فردوس بخواهید. ارائه خدمات حرفه‌ای بسته‌بندی به روش‌های اروپایی با استفاده از تجهیزات مدرنی مثل بابل رپ‌ها کارتون‌های چند لایه محکم، چسب‌های مخصوص، را از اتوبار باغ فردوس بخواهید تهیه کارتن‌های مخصوص اسباب کشی بسیار مهم است و باربری بارسنتر برای شما مشتریان عزیز کارتن‌های مخصوصی را تهیه می‌کند تا وسایل و تجهیزات را در آن قرار دهد ما جعبه‌های را برای وسایل شکستنی و لباس‌ها جدا استفاده می‌کنیم داشتن نیروهای باتجربه و آموزش‌دیده و ماهر در زمینه باربری جابجایی اثاثیه و حمل و نقل یکی دیگر از معیارهای انتخاب اتوبار باغ فردوس است شما می‌توانید با تماس یا مشاوران ما از مشاوره رایگان برخوردار شوید قبل از اجرای کار به صورت تلفنی و به صورت رایگان به مشتریان عزیز مشاوره رایگان داده و مشتری را از همه لحاظ اگاه می‌سازیم تا انتخابی درست داشته باشد کارگرانی که در این مجموعه استخدام شده‌اند دارای نیروی انسانی بالا هستند. و در حمل و جابجایی اثاث منزل شما تبحر کافی را داشته‌اند. و با استفاده از چندین سال سابقه کاری می‌توانند وسایل شما را بدرستی جا به جا نمایند.

کارگران آموزش دیده وحرفه ای مجموعه بارسنتر:

شاید شما فکر کنید که اسباب‌کشی را می‌توانید خودتان به تنهایی انجام دهید اما این یک باور غلط است شاید فکر کنید که برای جابه‌جایی لوازم منزل خود نیاز به شرکت‌های باربری و اتوبار ندارید و به‌تنهایی می‌توانید تمامی وسایل را خودتان جابجا کنید. این طوری برای شما هیچ هزینه‌ای صرف نخواهد شد اما این یک باور غلط است. این‌که شما بخواهید خودتان اثاثیه منزلتان را به خانه جدید جابجا کنید مطمئناً دردسرهای خاص خودش را دارد به همین خاطر می‌توانید تمامی مراحل اسباب‌کشی خود را به اتوبار باغ فردوس بسپارید تصمیم با خودتان است اما ما به شما توصیه می‌کنیم با تجارب قبلی و هزینه‌هایی اسباب‌کشی مناسب و همچنین نیروهای حرفه‌ای بهتر است که اتوبار باغ فردوس را انتخاب نمایید. همچنین شما هنگام حمل وسایل بخصوص لوازم سنگین تجربه کافی را ندارید و ممکن است به خودتان به وسیله صدمه وارد کنید. به همین دلیل مهارت شما در حمل اثاثیه منزل بسیار مهم است که با استفاده از انتخاب اتوبار ما کارگران ما تمامی این مهارت‌ها و آموزش‌های لازم را دیدم و می‌تواند تمامی وسایل سنگین شما را به‌راحتی جابه‌جا نمایم.

خدمات قابل ارائه اتوبار باغ فردوس:

حالا که تصمیم به سپردن وسایل اسباب‌کشی خود به اتوبار باغ فردوس گرفته‌اید باید معیارهایی که این شرکت برای خدمات بهتر برای شما ارائه می‌دهد را برای شما عزیزان شرح دهیم ارائه خدمات مفید و ارزنده شامل مواردزیر است:

  1. ارائه بیمه‌نامه معتبر
  2. ارسال کارگران حرفه‌ای
  3. استفاده از تیم بسته‌بندی
  4. استفاده از تیم چیدمان
  5. انواع خدمات باربری و اسباب‌کشی منازل و همچنین ادارات
  6. نصب و راه‌اندازی وسایل برقی
  7. استفاده از ماشین‌های مجهز و استاندارد
  8. استفاده از مجهزترین وسایل بسته‌بندی
  9. ارائه بارنامه دولتی

این تنها بخشی از خدماتی است که اتوبار باغ فردوس برای شما عزیزان انجام می‌دهد شما می‌توانید با تماس با مشاوران ما از اطلاعات بیشتری درباره این شرکت برخوردار شوید. مشاوران ما به صورت شبانه‌روز پاسخ‌گوی سوالات شما است و شما می‌توانید هنگام تماس با آن‌ها از مشاوره رایگان برخوردار شوید. حتی شما می‌توانید با استفاده از کارشناسان اسباب‌کشی نظارت کامل بر نحوه عملکرد اسباب‌کشی را داشته باشید. وظیفه این کارشناسان نظارت بر نوع اسباب کشی و نحوه کار کارگران و حمل‌ونقل و حتی تیم‌های بسته‌بندی است. با نظارت کامل بر تیم‌های مجموع بارسنتر کارشناسان اسباب‌کشی نحوه اسباب‌کشی را برای شما کامل خواهند کرد. و دیگر جای هیچ نگرانی نیست زیرا تمامی کارها با دقت کافی برای شما عزیزان انجام می‌شود. پس همین حالا تلفن را بردارید و به یکی از شماره‌های بالا تماس حاصل فرمایید. تا مشاوران ما به نزدیک‌ترین باربری در شعبه و محل زندگی شما مشتریان عزیز وصل نمایند. تلفن را بردارید و با مشاوران ما هماهنگی‌های لازم را جهت جا به جایی و اسباب کشی اانجام هید اعتماد شما یه شرکت بارسنتر باعث افتخار ماست.

 

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس اتوبار باغ فردوس بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات اتوبار باغ فردوس استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس اتوبار باغ فردوس کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند