اتوبار اسکندر زاده شرکت معتبر باربری در غرب تهران:

اتوبار اسکندر زاده با بیش‌از چندین سال سابقه کاری در زمینه حمل‌ونقل و خدمات اسباب‌کشی و باربری و خدمات بین‌شهری و برون‌شهری، آماده ارائه خدمات ارزنده با قیمت‌های مناسب و تخفیف‌های ۳۵% به همشهریان عزیز تهرانی است و یکی از شرکت‌های حمل‌ونقل برتر در سطح تهران هستیم که یکی از زیرمجموعه فعال مجموعه بار سنتر در زمینه اسباب‌کشی و خدمات باربری و سرویس‌دهی به شما مشتریان عزیز هستیم. برای حمل‌ونقل و باربری بهتر است شرکت معتبر را انتخاب کنید تمامی خدمات اسباب‌کشی را برای شما از صفر تا صد انجام دهد اتوبار اسکندر زاده برای شما دوستان عزیز تمامی خدمات اسباب‌کشی را با استفاده از هزینه‌های مناسب در کم‌ترین زمان ممکن و ارسال بار به تمام نقاط ایران انجام خواهد داد.

۴.۸/۵ - (۲۸ امتیاز)

اتوبار اسکندر زاده

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ 

این شرکت دارای سرویس‌دهی بالا است و برای شما دوستان عزیز تمام کالاهای مورد نیاز شما را جابه‌جا و به مقصد موردنظر به‌صورت بسته‌بندی‌شده ارسال خواهد کرد یکی دیگر از مزیت‌های مهم شرکت ااتوبار اسکندر زاده اسباب‌کشی به‌صورت تمام‌وقت و شبانه‌روزی هست شما می‌توانید به‌صورت بیست و چهار ساعته خدمات باربری و اسباب‌کشی خود را از شرکت معتبر ما به‌صورت آنلاین و به‌صورت تلفنی رزرو نمایید. همچنین ما برای شما اسباب‌کشی برون‌شهری را با استفاده از ایمنی بالا و رانندگان دور دیده و با سابقه انجام خواهیم داد شما دوستان عزیز می‌توانید خدمات باربری و اسباب‌کشی خود را با استفاده از تیم حرفه‌ای بار سنتر از ما دریافت نمایید.

رضایت مشتریان از نحوه برخورد پرسنل اتوبار اسکندر زاده:

اتوبار اسکندر زاده برای شما دوستان عزیز تمامی کارکنان وظیفه‌شناس و قدردان را قرارداده است که تمامی پرسنلی که در این مجموعه مشغول فعالیت هستند از لحاظ برخورد و اخلاق مورد استقبال تمامی مشتریان قرار گرفته‌اند و به‌همین خاطر ما برای شما دوستان عزیز به‌صورت شبانه‌روز مشغول فعالیت اسباب‌کشی و باربری هستیم تا خدمات باربری را در زمینه‌های مختلف برای شما گسترده‌تر کنیم با توجه به گستردگی محدوده‌ها مناطق مختلفی در تهران قرار داده‌ایم برای شما دوستان عزیز خدمات باربری و جابجایی را در هر منطقه انجام می‌دهیم. شرکت بار سنتر با داشتن چندین شعبه فعال اسباب‌کشی و باربری یک سیستم حمل‌ونقل مطمئن را برای مشتریان خود قرار داده‌ است که شما می‌توانید در هر کجای تهران که قرار دارید با خیال راحت تلفن را بردارید و نزدیک‌ترین شعبه به محل زندگی خود را انتخاب کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن با ارسال پرسنل حرفه‌ای برای شما دوستان عزیز در روز اسباب‌کشی در کنارتان باشیم و حمل‌ونقل جابه‌جایی وسایل را با خیال راحت برایتان انجام دهیم.

رضایت مشتریان بسیار برای ما اهمیت دارد به‌همین خاطر ما در سبب هستیم که بدون کوچک‌ترین آسیب و صدمه دیدن به وسایلتان وسایل را برای شما با استفاده از ابزارهای و تجهیزاتی که در اختیار داریم جابجا کنیم. اتوبار اسکندر زاده برای شما با استفاده از چرخ‌های پایدار و دیگر تجهیزات بسته‌بندی و جابجایی لوازم اسباب‌کشی را انجام می‌دهد و شما می‌توانید صفر تا صد مراحل اسباب‌کشی و باربری را به تیم حرفه‌ای ما بسپارید.

اتوبار اسکندر زاده با توجه به زندگی پرمشغله این روزها مردم انجام می‌دهند و حجم زیاد گرفتاری‌ها برای داشتن یک اسباب‌کشی راحت و بی‌دغدغه برای شما خدمات مفید و ارزنده‌ای را در نظر گرفته‌ است که شما می‌توانید با انتخاب تیم‌های بسته‌بندی و تیم‌های چیدمان اسباب‌کشی را با سرعت بیشتری انجام دهید. شما دوستان عزیز می‌توانید تمامی مراحل اسباب‌کشی خود را به افراد کاردان و کاربلدی که در مجموع بارسنتر مشغول فعالیت هستند بسپارید تا به‌صورت بسته‌بندی‌شده دریافت کنید و آن باکس کردن وسایل و چیدمان وسایل را می‌توانید از اتوبار اسکندر زاده دریافت نمایید. شما دوستان عزیز می‌توانید به‌صورت آنلاین به سایت بار سنتر مراجعه کنید و خدمات اسباب‌کشی و باربری خود را با استفاده از رزرو نمایید همچنین ما برای شما دوستان عزیز تیم‌های چیدمان را ارسال خواهیم کرد تا دکوراسیون منزل خود را با استفاده از خدمات نوینی که در اختیار دارند برای شما عزیزان انجام دهند. تمامی رانندگان ما به‌صورت حرفه‌ای عمل می‌کنند و به تمامی راه‌ها و جاده‌ها مسلط هستند و کیفیت و سالم رسیدن بار به مقصد برای آن‌ها بسیار اهمیت دارد. تمامی پرسنل ما دست در دست هم می‌دهند تا شما با سلامت کامل به مقصد موردنظر ارسال شود به‌همین خاطر کارگران ما با دلسوزی تمام بار را برای شما دوستان عزیز در مسافت‌های طولانی جابجا می‌کنند.

حمل اثاثیه منزل و بسته بندی با شعبه‌های فعال بارسنتر:

خیالتان راحت باشد که با انتخاب اتوبار اسکندر زاده صدمه‌ای به وسایلتان نمی‌رسد زیرا تمامی وسایل شما دوستان عزیز بیمه خواهد شد اتوبار اسکندر زاده با ارسال کارشناسان اسباب‌کشی برای شما بر روی نحوه اسباب‌کشی عملکرد خاصی دارند آن‌ها بر روی نحوه عملکرد کارگرها و پرسنل، نوع چیدمان و بسته‌بندی، با نظارت کامل تمامی خدمات بسته‌بندی را به‌درستی انجام می‌دهند و مواظب هستند که در حین جابه‌جایی کوچک‌ترین صدمه به بار شما وارد نشود کارشناسان ما دارای مهارت کافی هستند و با استفاده از سابقه بالای کاری که دارند برای شما به‌صورت تمام‌ وقت در روز اسباب‌کشی در کنارتان قرار خواهند داشت تا خدمات باربری و اسباب‌کشی را با نظارت کافی انجام دهند و شما دوستان عزیز می‌توانید از باربری‌های غرب، شمال، تهران‌، جنوب تهران، مرکز تهران، بهره‌مند شوید: باربری تهرانپارس، باربری قیطریه، حمل اثاثیه منزل اقدسیه، باربری چیتگر، باربری اسکندر زاده نیز می‌تواند تمامی مراحل اسباب‌کشی شما دوستان عزیز را با سرویس‌های متعدد و ارسال بار از تهران به هر شهرستان موردنظر خود به خدمات اسباب‌کشی را انجام دهند. شما دوستان عزیز می‌توانید برای این‌که از شلوغی‌ها و ترافیک‌های روزمره دور بمانید با رزرو آنلاین یا تلفنی خدمات باربری و اسباب‌کشی خود را از ما دریافت نمایید.

حمل بار به شهرستان با اتوبار اسکندر زاده:

ما برای شما سیستم انتقال بار از تهران به شهرستان‌های اطراف را نیز انجام خواهیم داد و شما می‌توانید از تهران به هر شهرستان دلخواه خود را انتقال دهید حمل بار به شهرستان باید با دقت بیشتری انجام شود زیرا قرار است وسایل شما در مسافت‌های طولانی‌تر و در ساعت زمان بیشتری در ماشین‌های باربری قرار بگیرد پس اولین توصیه شرکت بار سنتر به شما انتخاب نوع ماشین مناسب برای جابجایی و حمل بار به شهرستان است. شما با انتخاب ماشین‌هایی مثل هیوندا، کامیون، ایسوزو، خاور، می‌توانید خدمات برون‌شهری خود را از اتوبار اسکندر زاده دریافت نمایید ما برای جابجایی برون‌شهری از ماشین‌های مطمئن‌تری استفاده می‌کنیم تا با خیال راحت و ایمنی کامل بار را برای شما دوستان عزیز در مسافت‌های طولانی جابجا کنیم نگران نباشید تمامی رانندگان ما به راه‌ها و مسیرها دسترسی دارند و مناسب‌ترین راه را برای جابجایی بار شما دوستان عزیز انتخاب می‌کنند. شما می‌توانید با انتخاب اتوبار اسکندر زاده تمامی مراحل اسباب‌کشی خود را حتی به‌صورت خارج از شهر از ما دریافت نمایید و با ارسال تیم‌های چیدمان و بسته‌بندی به هر محلی که شما بخواهید برای شما خدمات باربری و اسباب‌کشی را انجام خواهیم داد.

هزینه‌های اسباب کشی را با انتخاب بارسنتر کاهش دهید:

با توجه به حجم بالای درخواست برای انتقال و جابه‌جایی ما در سریع‌ترین زمان ممکن برای شما سفارشات را ثبت می‌کنیم اما بهتر است برای داشتن یک اسباب‌کشی مناسب و بی‌دردسر چندین روز قبل‌از اسباب‌کشی با اتوبار اسکندر زاده تماس بگیرید تا با استفاده از یک برنامه‌ریزی خاص و دقیق در منزل‌های شما حضور پیدا کنیم و خدمات اسباب‌کشی و باربری را بدون هیچ اتلاف وقتی برای شما دوستان عزیز انجام دهیم. اتوبار اسکندر زاده با قیمت‌های مناسب باربری و اسباب‌کشی به شما این امکان را می‌دهد که یک اسباب‌کشی بی‌دردسر و بی‌نقص را با پرداخت هزینه‌های مناسب و با کیفیت کار بالا از تیم حرفه بار سنتر دریافت نمایید. تمامی تلاش بر این است که با تخفیف‌های ویژه‌ای که برای شما دوستان عزیز گذاشته‌ایم هزینه‌های گزاف اسباب‌کشی را به حداقل برسانیم و شما با پرداخت یک هزینه مناسب بتوانید یک اسباب‌کشی با کیفیت را از اتوبار اسکندر زاده دریافت نمایید. نگران پرداخت هزینه‌های گزاف اسباب‌کشی نباشید زیرا مجموعه بار سنتر برای شما دوستان عزیز تخفیف‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته‌ است که شما با انتخاب هر باربری در محدوده و محل زندگی خود می‌توانید از تخفیف‌های متنوع و ویژه‌ای برایتان در نظر گرفته‌ایم برخوردار شوید. هزینه‌های اسباب‌کشی و باربری می‌تواند در اسباب‌کشی‌ها متفاوت باشد و قیمت‌ها در اسباب‌کشی و باربری ثابت نیست زیرا:

  • انتخاب نوع ماشین باربری
  • مسافت‌های طی‌شده
  • وجود آسانسور
  • ارسال تیم‌های بسته‌بندی
  • ارسال تیم‌های چیدمان
  • اسباب کشی vip
  • تجهیزات بسته‌بندی

می‌تواند در هزینه‌ها و قیمت‌های یک اسباب‌کشی و باربری نقش بسیار مهمی داشته باشد تمامی مجموعه بار سنتر در تلاش هستند که  با در نظر گرفتن هزینه‌های مناسب باربری برای شما باربری‌های بین‌شهری، درون‌شهری، حمل خرده بار، حمل لوازم سنگین در مسافت‌های طولانی و در مسافت‌های بین‌شهری را به‌صورت بیست و چهار ساعت همراه با پرسنل حرفه‌ای و نیروی متخصص و کارگران دلسوز و باتجربه و ماهر انجام خواهیم داد.

 

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس اتوبار اسکندر زاده بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات اتوبار اسکندر زاده استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس اتوبار اسکندر زاده کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس. مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند