خدمت گذاری به مشتریان توسط اتوبار استاد معین:

اتوبار استاد معین با سالیان طولانی که افتخار خدمت‌گزاری به همشهریان عزیز در عرصه حمل ‌و نقل و باربری و اسباب‌کشی را دارد باعث شده که اعتبار خود را در میان مردم به دست آورد. ارائه هر نوع خدمات باربری اسباب‌کشی حمل ‌و نقل، جهیزیه عروس، حمل خرده بار، و همچنین دیگر خدمات اسباب‌کشی و باربری در کنار شما عزیزان هستیم. تا بتوانیم برای شما باکیفیت‌ترین کار را انجام دهیم.

۴.۸/۵ - (۲۶ امتیاز)

اتوبار استاد معین

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

تمامی خدماتی که این اتوبار برای شما انجام می‌دهد به‌صورت پیشرفته و مجهز است. فقط می‌توانید تنها با یک تماس تلفنی با مدیریت مجموعه بار سنتر تمامی خدمات و هماهنگی لازم را دریافت کنید. با در نظر گرفتن پرسنل مختلف و مجزا که همگی آموزش‌های لازم را جهت اسباب‌کشی و باربری دیده‌اند شما می‌توانیم به‌راحتی خدمات اسباب‌کشی و باربری را انجام دهید. فقط کافی‌ست با یک تماس تلفنی در شماره‌هایی که در صفحه درج شده‌ است تماس بگیرید و نوبت دلخواه خود را توسط آن‌ها ثبت نمایید. تا در اسرع وقت بدون هیچ معطلی برای شما نیروهای خود را اعزام کنیم. شما می‌توانید با اتوبار استاد معین در تماس باشید تا تمامی خدمات به‌درستی برای شما انجام بگیرد. خدماتی که اتوبار استاد معین برای شما همشهریان عزیز انجام می‌دهد به‌صورت پیشرفته و مدرن است. اعتماد شما به اتوبار استاد معین باعث افتخارمان است.

خدمات ویژه‌ای که این باربری و اتوبار برای شما عزیزان در نظر گرفته‌ است می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

  • خدمات اسباب‌کشی و باربری
  • اجرا تمامی خدمات بسته‌بندی و چیدمان
  • استفاده از ماشین‌های باربری مناسب
  • ارسال کارگران نیرومند و مناسب
  •  استفاده از کارشناس اسباب‌کشی
  • استفاده از کارتن‌ها و جعبه‌های بسته‌بندی مناسب
  • استفاده از تجهیزات بسته‌بندی مدرن باربری

اتوبار استاد معین با سال‌ها تجربه در زمینه باربری مفتخر هستند که به ساکنین جنوب تهران خدمات خود را ارائه دهد. و ما برای عزیزان و همشهریان کارهای اسباب‌کشی را انجام می‌دهیم در هر ساعتی از شبانه‌روز آماده خدمت‌رسانی به شما مشتریان هستیم. شما می‌توانید با تماس با یکی از شماره‌هایی که در بالای صفحه درج شده‌ است از این خدماتی که برای شما بازگو کرده‌ایم بهره‌مند شوید.

بسته بندی با ایمنی بالا کار :

قبل‌از بار زدن اثاثیه باید آن‌ها را به‌خوبی بسته‌بندی کنیم اگر بسته‌بندی به‌درستی انجام نشود ممکن است وسایل شما از لحاظ ایمنی صدمه ببیند. به‌همین خاطر تیم بسته‌بندی اتوبار استاد معین در کنار شما عزیزان است تا تمامی خدمات بسته‌بندی را برای شما انجام دهد. بسته‌بندی با استفاده از تجهیزاتی که مدیریت مجموعه بار سنتر در اختیار ما قرار داده‌ است انجام می‌شود یکی از این تجهیزات انتخاب مناسب جعبه محکم و کارتن‌های مستحکم است.برای این‌که وسایل شما از محافظت بیشتری برخوردار شوند از کارتن‌های چندلایه استفاده می‌کنیم و تمامی وسایل را در نایلون‌های حباب دار می‌چینیم که درحین جابجایی به آن‌ها صدمه وارد نشود. همچنین آن‌ها را در کارتن‌های مستحکم و چندلایه قرار می‌دهیم و با استفاده از چسب‌های نواری مخصوص برای درب کارتن‌ها و جلوگیری از بیرون ریختن لوازم شما و یا پاره شدن کارتن‌ها استفاده خواهیم کرد. و اتوباراستاد معین با بهره‌مند بودن از کادری توانا و مجرب در کنار شما عزیزان است و تمامی خدمات اسباب‌کشی را برای شما انجام دهد. خدمات بسته‌بندی با استفاده از نیروهای ماهر و آموزش‌دیده انجام می‌شود نگران وسایل خود نباشید. زیرا تمامی پرسنلی که در مجموع بار سنتر مشغول بکار هستند آموزش‌های لازم و دوره‌های لازم را جهت بسته‌بندی باربری اسباب‌کشی و دیگر خدمات دیده‌اند. و می‌توانم به‌درستی و بدون کوچک‌ترین صدمه‌ای را به مقصد برساند.

بیمه معتبر توسط  اتوبار استاد معین:

برای جلوگیری از وارد شدن خسارت و ضرر و زیان به لوازم شما تمامی وسایل شما توسط شرکت بیمه می‌شود. دراین‌صورت می‌توانید اگر وسایل شما دچار خسارت و آسیب‌دیده‌اند خسارت واردشده را از بیمه بگیرید. اما ما به شما این تضمین را می‌دهیم که شما با انتخاب اتوبار استاد معین با خیال راحت می‌توانید وسایل خود را در منزل جدید تحویل بگیرید. اما برای تضمین سلامت بار شما از بیمه‌نامه معتبر استفاده می‌کنیم شما می‌توانید سقف بیمه‌نامه را توسط مدیریت مجموعه بارسنتر افزایش دهید هر چه میزان وسایل قیمتی شما بیشتر باشد شما می‌توانید بیمه‌نامه را افزایش دهید ما به شما توصیه می‌کنیم که با انتخاب اتوبار استاد معین از بیمه‌نامه معتبر و همچنین بارنامه دولتی معتبر استفاده کنید. در بعضی موارد اسباب‌کشی‌ها و خارج از شهر انجام می‌شود. به‌همین خاطر شما به یک بارنامه دولتی احتیاج دارید. ما این بارنامه را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می‌دهیم تا به‌راحتی تمامی وسایل خود را جابجا نمایید.

از صفر تا صد اسباب کشی در کنار شما عزیزان هستیم:

اتوبار استاد معین لوازم کوچک و بزرگ شما را در مقصد موردنظر شما تحویل شما مشتریان عزیز می‌دهد و آن‌جا برای شما خدمات تخلیه بار را انجام می‌دهد. اما شما می‌توانید با انتخاب تیم چیدمان بعد از این‌که تمامی وسایل شما توسط کارگران حمل بار اتوبار استاد معین تخلیه شد منزل خود را دکوراسیون کنید. گاهی بعد از جابه‌جایی به دلیل خستگی ناشی یا زیاد بودن وسایل احتیاج به کمک افراد دیگری داریم که ما این افراد را در اختیار شما می‌گذاریم. تا با خیال راحت تمامی وسایل شما را جابه‌جا کنند و در محل موردنظر شما بچیند و شما می‌توانید با انتخاب تیم چیدمان اتوبار استاد معین تمامی وسایل را طبق سلیقه و دلخواه خود در هر کجا از خانه یا محل کارتان بچینید. همچنین شما می‌توانید از خدماتی همچون نصب و راه‌اندازی لوازم الکترونیکی و برقی خود بهره‌مند شوید.

تیم چیدمان که با استفاده از علم و تکنولوژی که در اختیار دارند توانایی آن را دارند که تمامی وسایل شما را به‌سرعت نصب و راه‌اندازی کند لوازمی مثل یخچال‌ها همچنین تلویزیون‌ها و دیگر لوازم برقی را به‌درستی برای شما نصب و راه‌اندازی می‌کنم آن‌ها آموزش‌های لازم را جهت نصب این لوازم دیده اند و جای هیچ نگرانی نیست و به‌درستی تمامی وسایل را برای شما راه‌اندازی می‌کنند. با انتخاب تیم چیدمان می‌توانید از راحتی و سهولت کار بیشتری برخوردار شوید. و در زمان خود صرفه‌جویی کنید و تمامی وسایل خود را به‌صورت دکوراسیون شده تحویل بگیرید ما به‌صورت ۲۴ ساعته پشتیبانی‌های لازم را برای شما عزیزان انجام می‌دهیم و می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز با ما تماس بگیرید و نوبت دلخواه خود را توسط پرسنل ما رزرو نمایید. تا با اعزام نیروهای به‌موقع اسباب‌کشی را برای شما انجام دهیم.

تمامی ماشین‌هایی که در باربری و اتوبار استاد معین استفاده می‌شوند مجهز هستند شما می‌توانید ماشین مورد نظر خود را انتخاب کنید. با انتخاب ماشین وانت‌بار و نیسان بار اتوبار استاد معین می‌توانید از تخفیف‌های ویژه برخوردار شوید و در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید زیرا ماشین‌هایی مثل وانت‌بار و نیسان بار از لحاظ تخفیفی ارزان‌تر و به‌صرفه‌تر برای شما مشتریان عزیز است. شما می‌توانید برای انجام اسباب‌کشی درون‌شهری از وانت‌بارها و نیسان بارها استفاده کنید. تا در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید ما به شما پیشنهاد می‌دهیم اگر قرار است وسایل کوچکی را از جابه‌جایی حمل‌ونقل کنید از وانت‌بار و نیسان بار اتوبار استاد معین استفاده کنید. اما اگر قرار است خدمات اسباب‌کشی بزرگی را انجام دهید می‌توانید از ماشین‌هایی مثل هیوندا، خاورها، کامیون‌ها، و همچنین ماشین‌های ایسوزو، اتوبار استاد معین استفاده کنید انتخاب نوع ماشین و بستگی به میزان وسایل شما حجم وسایل شما و همچنین مسیر رفت‌وآمد وسایل شما دارد.

به‌همین خاطر شما می‌توانید با تماس با شماره بالا از یک مشاور رایگان نیز برخوردار شوید. تا در انتخاب نوع ماشین خود دقت لازم را به خرج دهید. کارشناسان و مشاوران ما در کنار شما هستند تا تمامی خدمات اسباب‌کشی و باربری را برای شما انجام دهند پس می‌توانیم مشاوره لازم را از کارگاه کارشناسان ما دریافت نمایید.

از تخفیف‌های ۴۵% مجموعه بارسنتر برخوردار شوید:

هزینه‌ها در اتوبار استاد معین به‌صورت منصفانه برای شما مشتریان عزیز در نظر گرفته‌شده است. شما می‌توانید با پرداخت هزینه مناسب از یک اسباب‌کشی باکیفیت برخوردار شوید. مدیریت مجموعه بار سنتر برای راحتی کار شما عزیزان تخفیف‌های ویژه ۴۵% را برای در نظر گرفته‌ است. شما با انتخاب اتوبار استاد معین می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید البته باید توجه داشته باشید که هزینه‌ها و قیمت‌ها به عوامل زیادی بستگی دارد. این عوامل می‌تواند شامل :

  • استفاده از نوع ماشین باربری
  • تعداد کارگران ارسالی
  •  عدم استفاده از آسانسور
  • استفاده از تیم بسته‌بندی و چیدمان
  • استفاده از تجهیزات مدرن بسته‌بندی

دیگر خدمات بسته‌بندی و باربری باشد که نگران پرداخت هزینه‌های گران و اسباب‌کشی نباشید. زیرا شما با انتخاب اتوبار استاد معین می‌توانید از تخفیف‌هایی که این باربری برای کل شعبه‌های خود در نظر گرفته از بهره‌مند شوید. هزینه‌ها با قیمتی مناسب برای شما انجام می‌شود همچنین کیفیت کار ما بسیار بالا است پس باید در نظر داشته باشید که کیفیت بسیار مهم است به‌همین خاطر اتوباری  را انتخاب کنید که در کنار داشتن هزینه‌ای مناسب یک کیفیت کار خوب را به شما تحویل دهد به‌همین خاطر باربری استاد معین را به شما معرفی می‌کنیم. با چندین سال سابقه کار مورد توجه مشتریان ما قرار گرفته‌ است و خدا را شکر تا به امروز تمام مشتریان از خدمات ما راضی بوده و در کنار ما می‌توانید لذت یک اسباب‌کشی خوب را تجربه کنید. نگران وسایل خود نباشید تمامی وسایل به‌صورت بسته‌بندی‌شده و سالم به مقصد موردنظر شما ارسال می‌شود. زیرا ما به تیم حرفه‌ای خود اطمینان کامل را داریم و تمامی خدمات اسباب‌کشی را به‌درستی برای شما انجام خواهیم داد.

 

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس اتوبار استاد معین بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات اتوبار استاد معین استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس اتوبار استاد معین کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند