باربری ارزان به شهرستان های مختلف کشور

۴.۹/۵ - (۱۸ امتیاز)

 

در سال های اخیر شیوه انجام امور مربوط به باربری و اسباب کشی بسیار تخصصی شده و سرویس دهی ها به صورت گسترده تری و در زمینه های مختلفی عرضه می شوند. باربری بارسنتر نیز با ارائه خدمات تخصصی در زمینه اثاث کشی سال های پیش شروع به فعالیت کرد و از آن زمان حمل بار و باربری ارزان به شهرستان و نقاط کشور را به صورت حرفه ای انجام می دهد. اسباب کشی و باربری خود را به پرسنل مجرب و متخصص در این کار واگذار کنید و از تجربه شیرین یک اسباب کشی منظم و برنامه ریزی شده لذت ببرید.

در زمان های مختلفی از سال، به دلیل رسیدن موعد تمدید قرار داد و اجاره منازل و آپارتمان ها، برخی از مستاجرین لازم میبینند که به مقصد و یا منزل جدیدی حمل و نقل داشته باشند. گاهی برخی از فروشگاه ها در سطح شهر نیز لازم میبینند که اجناس و وسایل خود را به دلیل جابه جایی از یک مکان به مکان دیگری انتقال دهند. در این مرحله است که شرکت باربری بارسنتر وارد عمل شده و در روزی که مد نظر شما است، تیم مخصوص حمل اثاثیه متخصصی را برای شما ارسال می کند، تا خدمات حمل وسایل و باربری ارزان به شهرستان را برای شما انجام دهند،

بارسنتر از شرکت های باربری های مطمئن و مورد اطمینان در زمینه ارائه خدمات و سرویس های باربری بین شهری و درون شهری است، که کلیه خدمات صفر تا صد اسباب کشی و حمل و نقل خارج شهری را به صورت کامل و با قیمت های مناسب و منصفانه ارائه میدهد. اتوبار و باربری ما متخصص در امور حمل و بسته بندی اسباب و اقلام مختلف، با تیم کاری خوش اخلاق و خبره، مجهزترین اتوموبیل ها و تجهیزات حمل و نقل شهری همراه با امکانات کامل و تعرفه های مناسب آماده خدمت دهی به تمامی هموطنان گرامی در سرتاسر کشور است. 

 

باربری ارزان به شهرستان ها دیگر

 

📱 شماره های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه مرکز تهران  ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷

 

خدمات متنوع حمل و انتقال انواع اجناس و وسایل

از آنجایی که فرایند اسباب کشی و حمل وسایل و اثاثیه امری بسیار تخصصی است، اگر بدون برنامه ریزی و با رعایت نکات ایمنی در این زمینه صورت نگیرد، قطعا در هنگام انتقال، وسایل و اجناس مختلف مشتریان دچار آسیب و خسارت شده و مجبور به هزینه های مجدد جهت تأمین دوباره آنها خواهید شد.

ما با در نظر گرفتن نیاز مشتری و ارائه تمام خدمات و استفاده از تجهیزات مدرن برای باربری ارزان به شهرستان به مشتریان عزیزمان، اعتماد کامل آنها را کسب کرده ایم و می توان به این موضوع نیز اشاره کرد که، خدمات با کیفیت شرکت باربری بارسنتر باعث شده تا مشتریان سرویس های ما را به دوستان و آشنایان خود نیز معرفی کنند، خدماتی از جمله:

  • برنامه ریزی و زمانبندی پروسه اسباب کشی به شهرستان
  • مشاوره رایگان پیش از شروع فرایند اثاث کشی
  • اعزام پرسنل فنی آموزش دیده برای حمل اسباب و اثاثیه
  • حمل و انتقال اسباب منزل، اداره ها، شرکت و فروشگاه ها
  • ارسال نیروی کار در محل برای حمل و جابجایی اقلام حساس مشتری
  • چیدمان تخصصی انواع بار و لوازم مختلف در مقصد و با سلیقه شما
  • نصب و راه اندازی انواع وسایل الکترونیکی
  • ارسال وسایل نقلیه متناسب با حجم بار برای کاهش هزینه ها
  • رانندگان خبره و آشنا به مسیرها و خیابان های برون شهری
  • ارائه بیمه نامه باربری رایگان برای کلیه وسایل
  • خودروهای مسقف و سرپوشیده برای باربری ارزان به شهرستان ها
  • بسته بندی لوازم و اثاث منازل با متدهای روز دنیا
  • ارسال تجهیزات و وسایل مخصوص بسته بندی در محل
  • تعرفه های ارزان برای حمل اجناس و نقل مکان
  • ارائه سرویس های با کیفیت همراه با مجوز اتحادیه
  • پشتیبانی و مشاوره رایگان در هفت روز هفته

بسته بندی دقیق و چیدمان وسایل به بهترین شکل

برای بسته بندی اصولی اثاثیه منزل شرکت ما با به خدمت گرفتن و استخدام تیم فنی و متخصص در این زمینه، اسباب و لوازم شما را به صورت کاملا حرفه ای بسته بندی و نام گذازی می کند، تا هیچ مشکلی در هنگام جابجایی و بارگیری وسایل پیش نیاید و هر وسیله ای در جای خود قرار بگیرد. 

بسته بندی اصولی و دقیق مسئله ای مهم و حیاتی است و این بسته بندی ها باید با استفاده از ضربه گیرها و چسپ های مخصوص و سلفون صورت بگیرد و بسته بندی اجناس خاص، در دسته بندی های مختلف و جداگانه ای انجام شوند. شرکت اتوبار بارسنتر کلیه تجهیزات را برای بسته بندی در اختیار شما قرار خواهد داد. تجهیزاتی مانند: 

  1. کارتن های سه و پنج لایه
  2. کارتن های رگال دار
  3. فوم و یونولیت
  4. نایلون های حباب دار
  5. چسب های مخصوص در اندازه های مختلف
  6. بابل رپ و استرچ رپ

پس از اینکه وسایل شما را به مقصد مورد نظر رساندیم، تنها مرحله ای که باقی میماند، چیدمان لوازم در مقصد میباشد. پرسنل زبده شرکت کار چیدمان لوازم منزل را به شکل تخصصی برای شما انجام خواهد داد و اگر وسایل الکترونیکی دارید برای شما راه اندازی میکنند. پرسنل متخصص در مرکز باربری بارسنتر، پس از تخلیه و بارگیری اقلام مشتری، به آنها در دکوراسیون و چیدمان اسباب و اثاثیه کمک می کنند و با نهایت دقت و در کم ترین زمان ممکن چیدمان لوازم را در محل کار و یا منزل شما برایتان به انجام میرسانند.

بهترین وسایل نقلیه برای ارسال به شهرستان

موسسه بارسنتر از بهترین خودروهای اسباب کشی و حمل بار برای باربری ارزان به شهرستان و انتقال انواع وسایل شما استفاده کرده است، تا از این طریق یک اسباب کشی آرام و مطمن را برایتان فراهم کرده باشد. استفاده از وسایل نقلیه مخصوص این کار که با توجه به ساختار خود بتوانند ایمنی بار را حفظ کنند، از نکات پایه ای در یک اسباب کشی موفق محسوب می شوند و برای این کار از کامیون ها و ماشین های مسقف و موکت کاری شده استفاده می شود.

پرسنل باربری شرکت ما با در اختیار داشتن وسایل نقلیه ایمن، تجهیزات مدرن و همینطور پرسنل فنی و رانندگان با سابقه ای که سال ها در این حوزه فعالیت داشته اند، می تواند تمام مراحل اسباب کشی شما را به راحتی و مطمئن و به شکل صفر تا صد برایتان انجام دهد. 

باربری ما آماده است تا انواع محموله های بزرگ و حساس و هر نوع وسیله ای را با استفاده از انواع مناسب خودروهای نقلیه از تهران به شهرستان حمل نماید. به علاوره رانندگان با کلیه مسیر های داخل شهری و برون شهری آشنایی کامل دارند و با احتیاط کامل به انتقال وسایل و باربری ارزان به شهرستان میپردازند.

برای سلامت و ایمنی بار کلیه ماشین ها موکت کاری شده اند و از ضربه گیر های مخصوص در آنها استفاده شده است، تا در هنگام حمل و ارسال بار، وسایل مشتری به یکدیگر و یا به بدنه وسیله نقلیه برخورد نداشته باشند. از وانت بار و نیسان گرفته تا ایسوزو، خاور و کامیون های کوچک و بزرگ و ماشین های سنگین بسیار مجهز برای باربری ارزان به شهرستان های مختلف کشور موجود است. 

حمل و نقل مطمئن به شهرستان همراه با بیمه بار

باربری بارسنتر  خود را موظف میداند که  مناسب ترین ماشین ها را با توجه به نیاز مشتریان و با تجهیزات کامل اسباب کشی با قیمتی ارزان ارسال نماید. برای حمل بار شما در ابتدای کار، مشاوره ای رایگان توسط افرادی با تجربه و کاربلد انجام می گیرد، که تجربه کافی را در زمینه اسباب کشی و حمل بار را به نقاط مختلف کشور دارند و می دانند که به چه صورتی و در چه زمانی امور حمل و نقل را انجام دهند،

در مرحله ارسال وسیله باربری، همواره یک تیم متخصص برای چک کردن و سلامت خودرو ها ارسال میشود و این تیم وظیفه دارند که هر روز خودروهای باربری را چک کنند تا از سلامت کامل ماشین ها و ایمنی اسباب کشی کاملا مطمئن شوند و پس از انجام چک کردن و اطمینان از سلامت خودروها، آنها را برای انجام سرویس ها و خدمات برای مشتری ارسال می کنند.

در نهایت هر نوع کالایی قبل از فرایند انتقال، تحت حمایت شرکت بیمه قرار میگیرد و شرکت بیمه گذار موظف خواهد بود که خسارت های احتمالی را در هنگام بروز حوادث ناگهانی و غیر قابل پیشبینی به صورت تمام و کمال برای مشتری جبران نماید. کالای مشتری در هر اندازه و نوعی که باشد، پیش از شروع فرایند انتقال بار، در مرکز باربری بارسنتر تحت حمایت یک شرکت بیمه معتبر قرار میگیرد و نیازی نیست نگرانی بابت سلامت وسایل خود داشته باشید.

در هر نقطه ای از کشور که هستید برای باربری ارزان به شهرستان با نزدیک ترین شعبه در منطقه خود تماس بگیرید و پس از مشورت با کارشناسان اتوبار، خدمات مورد نظر خود را دریافت کنید. در نظر داشته باشید که کارشناسان ما به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی آماده پاسخگویی به نیاز های شما میباشند. همچنین با پر کردن فرم رزرو آنلاین و دادن اطلاعات مورد لازم، میتوانید به صورت آنلاین سرویس های مورد نظر خود را سفارش دهید.

 

لینک های مفید و سرویس های دیگر ارائه شده در باربری بارسنتر

انتقال بار به تمام نقاط کشور
بسته بندی دقیق با بیمه رایگان
حمل بار با وانت بار و نیسان بار
ارسال نیروی کار جهت حمل بار

باربری ارزان به شهرستان را با بهترین قیمت ها و کیفیت مثال زدنی، برای اسباب کشی و حمل مختلف وسایل شما ارائه میکنیم.

 

پرسش های متداول کاربران

چطور میتوانم از سرویس ها و خدمات باربری بارسنتر استفاده کنم؟

فقط کافیست با شماره ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارکنان باربری ما اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

خدمات بسته بندی وسایل منزل را به چه صورتی انجام میدهید؟

تمامی سرویس های مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم منزل، در محل مورد نظر شما و با ارسال نیروی کار آموزش دیده و حرفه ای انجام میشوند.

آیا وسایل نقلیه به اندازه ای ایمن و مطمئن هستند که بار را به شهرستان ببرند؟

بله، کلیه موارد مربوط به ارسال وسایل نقلیه، توسط کارکنان شرکت برای شما انجام میشوند و به هر نقطه ای که بخواهید، ارسال میشوند

چطور میتوانم یک باربری ارزان به شهرستان داشته باشم؟

میزان هزینه های دریافتی بستگی به خودروها و پرسنل ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی دارد، اما کلیه این قیمت ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و همواره تخفیف های ویژه ای را به مشتریان خود ارائه میکنیم.