اتوبار خردمند شمالی، جنوبی  ارائه خدمات ارزنده اسباب کشی:

این روزها با نزدیک شدن به فصل اسباب‌کشی و خانه کشی شما می‌توانید یک شرکت باربری مطمئن را برای انجام خدمات اسباب‌کشی خود انتخاب نمایید. پیشنهاد ما به شما دوستان عزیز اتوبار خردمند شمالی، جنوبی است این اتوبار در راستای کار خود  نظم و دقت را اعمال کرده‌ است به‌همین خاطر تمامی مشتریان ما از نحوه خدمات دادن ما بسیار راضی هستند.

۴.۷/۵ - (۲۷ امتیاز)

اتوبار خردمند شمالی، جنوبی

📱 شماره‌های تماس با باربری بارسنتر 📱

شعبه شمال تهران ۰۲۱۲۲۶۰۲۸۷۰

شعبه شرق تهران ۰۲۱۷۷۸۲۶۶۹۲

شعبه جنوب شرق ۰۲۱۳۳۸۱۳۳۸۳

شعبه غرب تهران ۰۲۱۴۴۸۰۸۷۶۸

شعبه جنوب تهران ۰۲۱۵۵۳۲۶۳۷۶

شعبه مرکز تهران ۰۲۱۸۸۶۱۶۵۲۳

شعبه جنوب غرب ۰۲۱۶۶۵۲۵۴۴۸

ارتباط با مدیریت ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ 

شما می‌توانید برای دریافت خدمات ما به شماره تلفن‌هایی که در صف درج‌شده است تماس بگیرید و نوبت خود را توسط مشاوران ما رزرو نمایید. همچنین شما با تماس با مجموعه بار سنتر می‌توانید از یک مشاور رایگان برخوردار شوید و اتوبار خردمند شمالی، جنوبی با ارائه خدمات اسباب‌کشی و باربری برای شما دوستان عزیز از صفر تا صد این خدمات را برای شما انجام می‌دهد.

مراحل بسته بندی را از ما بخواهید:

ما در کنار شما دوستان عزیز هستیم تا مراحل بسته‌بندی و چیدمان، باربری، جابجائی و جابه‌جایی لوازم سنگین را برای شما دوستان عزیز ارائه دهیم. شما می‌توانید با انتخاب مجموعه بار سنتر از این خدمات بهره‌مند شوید.
اتوبار خردمند شمالی، جنوبی با در نظر گرفتن افراد دوره‌دیده و آموزش‌دیده در منزل‌های شما حضور پیدا می‌کنند تا تمامی خدمات اسباب‌کشی و باربری را برای شما انجام دهند. شما می‌توانید در هر کجای تهران که زندگی می‌کنید تنها با یک تماس تلفنی به این خدمات دسترسی داشته باشید. ما در کنار شما دوستان عزیز هستیم تا برای شما خدمات بسته‌بندی لوازم را انجام دهیم بسته‌بندی لوازم ممکن است کار سختی باشد و زمان‌بر باشد به‌همین خاطر کافی‌ست با سپردن کار به افراد کاردان از صفر تا صد بسته‌بندی منزل خود را به ما بسپارید. ما برای شما با استفاده از کارتن‌های چندلایه و تجهیزات مدرنی که مجموع بار سنتر در اختیار تیم بسته‌بندی قرار داده‌ است لوازم شما را بسته‌بندی می‌کنیم شما می‌توانید با انتخاب تیم بسته‌بندی بار سنتر از وسایل کوچک تا وسایل درشت خود را بسته‌بندی کنید. ما علاوه‌بر بسته‌بندی وسایل شما را در ماشین‌های باربری قرار می‌دهیم تا با ارسال آن‌ها به مقصد موردنظر تمامی مراحل اسباب‌کشی را برای شما دوستان عزیز انجام دهیم. شما می‌توانید با انتخاب اتوبار خردمند شمالی، جنوبی خدمات گسترده اسباب‌کشی خود را به ما بسپارید تا ما در کوتاه‌ترین زمان برای شما تمامی وسایل را به‌صورت بسته‌بندی‌شده به مقصد موردنظر ارسال نماییم. ما در کنار شما دوستان عزیز هستیم و این خدمات را برایتان با افراد کاردان و کاربلد انجام می‌دهیم به طوری که از صفر تا صد اسباب‌کشی شما را توسط نیروهای کاربلد برایتان انجام خواهیم داد. بسته‌بندی چیدمان باربری جابه‌جایی وسایل را به ما بسپارید تا بدون کوچک‌ترین صدمه‌ای وسایل شما به مقصد موردنظر ارسال شود.

مجهزترین اتوبار در سطح تهران اتوبار خردمند شمالی، جنوبی است:

اتوبار خردمند شمالی، جنوبی با ارسال ماشین‌های مجهز باربری در خدمت شما مشتریان عزیز است. اگر قصد انتخاب ماشین باربری را دارید و انتخاب ماشین باربری برای شما کار سختی است شما می‌توانید تنها با یک مشاور انتخاب نوع ماشین خود را از ما دریافت نمایید. مشاوران ما راهنمایی‌های لازم را جهت انتخاب نوع ماشین باربری به شما اطلاع می‌دهند. مثلاً این‌که چه مقدار بار قرار است جابه‌جا شود؟ یا نوع بار شما چیست؟ این گزینه‌ها می‌تواند در انتخاب نوع ماشین باربری تاثیر زیادی داشته باشد. ما به شما پیشنهاد می‌دهیم که با انتخاب اتوبار خردمند شمالی، جنوبی می‌توانید از ماشین‌های مجهزی مثل کامیون، خاور، ایسوزو، هیوندا و دیگر ماشین‌های باربری و اسباب‌کشی بهره‌مند شوید. همچنین اگر قرار است اسباب و اثاثیه کم و در مسافت کوتاه را جابه‌جا کنید شما می‌توانید از وانت‌بار و نیسان بار اتوبار خردمند شمالی، جنوبی  بهره‌مند شوید. ما در کنار شما دوستان عزیز هستیم تا این خدمات را به بهترین شکل برایتان انجام دهیم. پس با انتخاب ماشین باربری موردنظر خود می‌توانید هر نوع باری را که داشته باشید از تهران به هر مقصدی که بخواهید انتقال دهید. ما در کنار شما دوستان عزیز هستیم تا تمامی اسباب‌کشی را برای شما به صورته حرفه‌ای با مجهزترین ماشین‌های باربری انجام دهیم و از همین الان با کارشناسان ما تماس بگیرید و ماشین باربری خود را توسط آن‌ها رزرو نمایید.

سابقه کاری بالا تمامی پرسنل در بارسنتر:

پرسنلی که در این مجموعه مشغول به فعالیت هستند دارای چندین سال سابقه کاری است مثلاً این‌که رانندگانی که برای جابجایی وسایل شما قرار است ماشین‌های باربری در مسیرهای مختلف جابه‌جا کنند می‌توانند به تمامی مسیرها مسلط باشند آن‌ها به تمامی جاده‌ها و راه‌ها مسلط هستند و شما با اطمینان خاطر می‌توانید تمامی بار خود را به این افراد بسپارید. باربری خردمند شمالی و جنوبی با ارائه تیم کاردان و حرفه‌ای جهت اسباب‌کشی منازل، اسباب‌کشی ادارات و دیگر خدمات باربری در خدمت شما دوستان عزیز می‌باشد. بله ما برای شما نیز اسباب‌کشی ادارات را نیز انجام می‌دهیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن در ادارات شما حضور پیدا می‌کنیم با توجه به بسته‌بندی دقیق و منظم تمامی مسائل ادارات شما را بسته‌بندی و در کارتن‌های مخصوص قرار می‌دهیم. همچنین با استفاده از بسته‌بندی دقیق و منظم تمامی بار شما را بسته‌بندی می‌کنیم شما می‌توانید با انتخاب اتوبار خردمند شمالی، جنوبی از انواع بسته‌بندی باربری خدمات جابجائی، اسباب‌کشی، بهره‌مند شوید. نیازی نیست خودتان به‌تنهایی این کار را انجام دهید بلکه تنها با یک تماس تلفنی می‌توانید به تمامی خدمات ما دسترسی داشته باشید ما به‌صورت بیست و چهار ساعته خدمات اسباب‌کشی را برای شما پشتیبانی می‌کنیم. همچنین برای شما دوستان عزیز شعبه‌های مختلفی را در سطح تهران قرار گرفته‌ایم که به‌راحتی می‌توانید تنها با یک تماس تلفنی به خدمات این باربری دسترسی داشته باشید. پس همین الان تلفن را بردارید و نوبت خود را توسط تیم حرفه‌ای ما رزرو نمایید تا برای شما خدمات اسباب‌کشی را انجام دهیم.

پاسخ سوالات شما توسط مشاوران اتوبار خردمند شمالی، جنوبی :

ما در امر اسباب‌کشی چندین سال سابقه کاری داریم به‌همین خاطر تمامی مشتریان ما تا به امروز از تمامی خدمات ما راضی بوده‌اند و همین باعث اعتماد مشتریان به تیم حرفه‌ای اتوبار خردمند شمالی، جنوبی است. شما می‌توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از یک مشاور رایگان برخوردار شوید ما در کنار شما دوستان عزیز هستیم تا هر گونه سوالی که درباره اسباب‌کشی باربری دارید از ما بپرسید پس شما می‌توانید تنها با یک تماس تلفنی با مشاوران ما در تماس باشید و نوبت خود را  رزرو نمایید. بهتر است برای داشتن یک اسباب‌کشی دقیق و منظم چندین روز قبل از مراحل اسباب‌کشی با ما تماس بگیرید تا ما با یک برنامه دقیق و منظم در منزل‌های شما حضور پیدا کنیم و خدمات اسباب‌کشی را برای شما انجام دهیم.

همچنین ما برای شما دوستان عزیز این بیمه‌نامه معتبر را در نظر گرفته‌ایم شما می‌توانید با انتخاب اتوبار خردمند شمالی، جنوبی با داشتن یک بارنامه و بیمه‌نامه معتبر بار خود را از تهران به هر مقصدی که بخواهید جابه‌جا کنید. ما در کنار شما دوستان عزیز هستیم تا این‌بار را برای شما از تهران به هر شهری که بخواهید انتقال دهید.

با در دست داشتن بیمه‌نامه معتبر می‌توانید تضمین سالم رسیدن بار خود را به مقصد داشته باشید. شما می‌توانید سقف بیمه‌نامه را توسط مدیریت مجموعه بار سنتر کاهش و افزایش دهید ما برای سالم رسیدن وسایل گران‌قیمت و ارزشمند شما یک بیمه‌نامه معتبر را در نظر گرفته‌ایم که با در دست داشتن این بیمه‌نامه می‌توانید با تضمین کامل بار خود را به مقصد انتقال دهید. بارنامه دولتی برای ترددهای خارج از شهر انجام می‌شود زمانی‌که قرار است از تهران به شهر دیگری بار خود را منتقل کنید ما برای شما دوستان عزیز یک بارنامه دولتی را در نظر می‌گیریم این بارنامه توسط مدیریت مجموعه بار سنتر صادر می‌شود. نگران نباشید تمامی بارنامه‌ها و بیمه‌نامه‌های ما معتبر است و زمانی‌که بار شما در ماشین‌های باربری خردمند شمالی، جنوبی قرار می‌گیرد تا زمانی‌که تخلیه می‌شود بار شما به سلامت کامل به مقصد موردنظر ارسال می‌شود شما می‌توانید با انتخاب اتوبار خردمند شمالی، جنوبی با در دست داشتن یک بیمه‌نامه معتبر تمامی خدمات خود را از صفر تا صد به ما بسپارید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای شما این خدمات را با بهترین کیفیت و بالاترین کیفیت انجام دهیم. همین الان تلفن را بردارید و نوبت خود را توسط تیم حرفه‌ای بار سنتر ثبت نمایید تا در روز اسباب‌کشی با نیروهای حرفه‌ای در کنار شما دوستان عزیز باشیم پس ما منتظر تماستان هستیم تا تمامی خدمات اسباب‌کشی را به بهترین شکل برایتان ارائه دهیم.

 

آیا سرویس‌های مربوط به بسته بندی وسایل نیز توسط سرویس اتوبار خردمند شمالی، جنوبی بارسنتر انجام می‌شوند؟

بله. کلیه خدمات مربوط به بسته بندی و چیدمان لوازم، در محل شما و به وسیله تیم فنی اتوبار انجام می‌شود

چطور می‌توانم از خدمات اتوبار خردمند شمالی، جنوبی استفاده کنم و با شما در ارتباط باشم؟

فقط کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۴۰۱۷ تماس بگیرید، تا کارشناسان باربری اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند

آیا همراه با سرویس اتوبار خردمند شمالی، جنوبی کلیه اجناس و لوازم را بیمه می‌کنید؟

بله. تمامی وسایل نقلیه ارسال شده و همچنین اجناس مشتریان شامل بیمه رایگان می‌شوند

در باربری شما قیمت‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟

بسته به وسایل نقلیه و نیروی ارسال شده و همچنین فاصله مکانی طی شده برای اسباب کشی، قیمت‌ها تغییر می‌کنند. اما در نظر داشته باشید که کلیه این قیمت‌ها زیر نظر اتحادیه باربری بوده و شرکت باربری بارسنتر همواره تخفیف‌های ویژه ای(تا سقف ۴۹ درصد) را به مشتریان خود ارائه می‌کنند